3.01.2013

MARS//VÅR

Glad första mars kära ni!
Alltså ok: Nu är det mars. Nu bestämmer jag att det är vår. (Inte helt sådär på riktigt, men man kan ändå säga "nu är det vår".)

Vårtecken: grusiga gator, tunnare jackor, ljusare kläder, bärfrukost och såklart sol. Sol på gatan, dammvirvlar i solljus, sol in genom bussfönstret.
TITTA BARA:

Mars 2011

"GRUS OCH NÅGOT SLAGS LYCKORUS"
"världen godaste dryck och jag är lycklig. cplycklig! målar tånaglarna packar till löparö dricker havredryck gör inte franskaläxa och bara mår bra. "
jag är så cpglad idag!! åh jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!!!!111 eller nu ska jag ju ner till mitt kök och steka ägg och dricka juice. åh är så LYCKLIG. Vååååååååååååååååååååår
"jag är så cpglad idag!! åh jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!!!!111 eller nu ska jag ju ner till mitt kök och steka ägg och dricka juice. åh är så LYCKLIG. Vååååååååååååååååååååår"

Mars 2012

Godmorgon från soliga bussen!!!! Åh
"Godmorgon från soliga bussen!!!! Åh"

Mars 2013






Firar in "våren" med citrongul klänning.

Ah, vår alltså. Fasiken vad festligt! Nu ska jag in till stan och dricka cava med Flora. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar