3.27.2013

Mobilbilder från Paris

Jag kom hem i måndags. Tröståt glass, kramade mina föräldrar och tyckte att det SÖG att vara hemma. Men skoldagen igår var rätt fin ändå. Skrattade mycket och solen sken in i klassrummet. Sen spelade jag tennis och återsåg äntligen Elias, vilket var så. himla. fint. Kärleksrus hela kvällen.

I alla fall. Tänkte visa er de sista bilderna från Paris. Mobilbilder från fredag/lördagskväll och söndag dag.

Jag och Johanna, obligatorisk hissbild på väg till tacokväll i fredags.


Hela gänget minus några. Fick verkligen så bra intryck av Johannas kompisar.


Öl i stora tjocka plastglas mums mums

Det var en så HÄRLIG kväll, kändes näästan som sommar. Här är (förutom Johanna då) fina Nelly, som också gick på Södra latin innan hon flyttade till Paris!

*Arty pic på toalett* (??)

Vendela, Klara och Sofia.

Klara bjöd på shot :')

Sen åkte vi ju och dansade på en annan klubb vid namn Pompom.

På lördagen åt jag en ny kärlek jag har: yoghurtglass. Ligger i Marais och för mycket pengar får man yoghurtglass med hur mycket topping man vill! Jag tog nutella, kitkat, ananas, hallon och jordgubbar. Herregud.

*Ser lite söt ut men vill bara hugga in på glassen*
:( Saknar :(

På lördagskvällen gjorde vi en så rolig grej. Vi gav varandra karaktärer som vi skulle spela hela kvällen. Namn, bakgrund, klädstil, anledning till att vara i Paris, egenskaper osv. Plus 3 utmaningar var som vi var tvungna att göra. Johanna hette för kvällen Domino, var i Paris för att hitta en musa och klädde sig i helsvart men hade en väldigt yvig personlighet. Jag hette Happy och en av mina utmaningar var att varje gång jag presenterade mig själv säga: "My name is Happy, are you happy?". Sjukt rolig grej och väldigt typiskt mig och Johanna.

"Domino" på metron. Heheh

En supergullig tjej vi hängde lite med som var väldigt intresserad av mitt konstnärskap (jag var  konstnär för kvällen nämligen).


Vi avslutade kvällen på en gayklubb intill och dansade dansade dansade samt blev raggad på av tjejer. Skönt att slippa äckliga killar!!! (Hoppas ingen blir stött av detta)

På söndagen åt vi crêpes. En med chèvre & honung och en med nutella & vaniljglass. Dog matdöden.

Så gott att vi behövde beställa en till. hHihi. Vi bråkade om vem av oss som fick störst del och kom fram till att största problemet om vi skulle bo ihop skulle vara att behöva dela på saker, haha.

NÄ nu blir jag nästan lite gråtmild, saknar den underbara staden och min blonda luggperson. Vill vara där hela våren och dricka vin vid Seine.

2 kommentarer:

  1. Fick massa tårar nu igen. Vi är så JÄVLA bra. Såklart. Ville bara släppa ut det i cyberrymden. <3

    SvaraRadera
  2. Alltså, crêpesen.. JAG DÖR..!

    Jo, det är nog bäst så. Om du inte kan fredagkväll, typ?
    Blev så hattigt med våra planer nu..

    MEN HAR DU NÅGRA OMEDELBARA TIPS? Vad är värmen? :D :D :D

    SvaraRadera