3.20.2013

senaste dagarna i mobilbilder


Finaste Klara Tuva under vår fika på Mellqvist.

Vaknade upp i söndags av solen som sken in *BAM* över mitt ansikte och min första tanke var (helt seriöst) "Hallelujah!"

Sprang och la mig på ett träbord i mitten av rundan pga. pipande smärtande lungor HAHA gud ska börja springa kontinuerligt och få kondis som en kung.

Fortsatte dock och sedan körde jag backintervaller och mådde SÅHÄR BRA efteråt. Endorfinruset (plus all dopamin som ba skriker DU ÄR SÅ BRA GUD VAD DU ÄGER) efter träning = top 5 bästa jag vet i livet. (Amen typ så ja) 

Ett mangostilleben. H e h e. ♥Mango
Åt denna fantastiska frukosten i morse. Till höger: naturell yoghurt, blåbär (i botten), solrosfrön och banan. Mitt nya matberoende. 

Framför GIRLS. Bästa grejen att man kan se det på svtplay nu. Jag gillar inte att ladda ner nämligen hehe. Tips!!!


Just nu är jag på jobbet och bara väntar på bättre tider... Om 2 timmar slutar jag... 

...

1 kommentar:

  1. Guuuud, frukosten ser ju prima-donna-donna ut..!
    Yoghurten, blåbär, banan, solrosfrön. Försök hitta en bättre kombo..

    JAG HOPPAS DU HAR DET MEGABRA I PARIS NU!

    SvaraRadera