3.18.2013

Die monday die //

JAG

ÄR: i skrivande stund med Flora på Waynes och pluggar.
GER INTRYCK AV ATT VARA: vissa skulle nog säga bitchig, annars vet jag inte... Svårt att svara på själv tror jag. Beror också nog på tillfälle och personer osv.
KAN: simma snabbt. Kunde det förut i alla fall. Skulle blivit en bra simmare höhö

BLIR GLAD AV: spontana sms, musik, sommarregn och inbjudningar till roliga saker.
HAR: ont i hela höger ben. Ramlade när jag var ute och sprang i lördags, fortsatte och kände inte förrän flera timmar efteråt hur ont det faktiskt gjorde.
VILL HA: pengar. Behöver pengar så himla mycket just nu.

SKULLE VILJA: resa ensam, men tror inte att jag skulle våga. (Ska göra det någon gång i alla fall)
TYCKER OM ATT: öppna oöppnade glasburkar, älskar ljudet. Kramas med personer som luktar gott och få massage/kill/beröring! Alltså jag måste ha sjuk känsel eller något sådant, blir tokig av beröring.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: teater.
BRYR MIG OM: människor runt mig.
TRIVS MED: personer som är öppna och inspirerande.

KÄNNER OBEHAG INFÖR: Södermalm nattetid. Anledning: RÅTTOR. HJÄRTKLAPPNING.
PLANERAR ATT: träna plugga och städa idag, vet inte hur mycket som faktiskt kommer bli av.
SKULLE VILJA BO: utomlands någon gång. Åhhh
KLÄR MIG GÄRNA I: högmidjade byxor, hoodies, svart, prickigt, bekvämt.
ÄTER GÄRNA: framför en bra serie eller med nice sällskap. Gärna en kombination av båda.

DRICKER GÄRNA: champagne! Händer dock inte så ofta he he he.
TRÄNAR: mindre än vad jag vill pga. lat och har annat för mig

TITTAR OFTA PÅ: serier på netflix
LYSSNAR OFTA PÅ: Kanye West.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar