3.29.2013

Gillar Stockholm ändå.

Sedan jag kom hem från Paris, bortsett från dagen jag anlände, har jag haft så mycket energi. Har varit konstant glad & peppad men rädd för att vara lurad av något icke befogat koffeinrus. Har varit hyperaktiv typ 3 dygn i rad och ba MM.


Gick till Mellqvist på håltimman igår och satt utan jacka (!). Gud så underbart med sol.

Okej jag satt visst med jackan på, har blivit en frusen person tror jag.


Och så kan en sitta i ett fönster med den här braiga personen. Ha teateruppspel och sedan skynda sig hem för en idiotsak: smågråta på bussen men bli arg istället tack vare peppande telefonröst. (Jag som inte tycker om telefonprat)

Lisa kom hem till mig igår vid sjutiden. Lagade mat medan jag satt och BABBLADE nonstop. Jag älskar att jag kan prata hur mycket som helst om vad som helst med henne och hon lyssnar så bra och säger alltid bra saker.

Kolla vad gott! Morötter i ugnen, hummus, yoghurtsås med basilika, halloumi och så mosade vi mango till dryck. Mumsi

 LISA ♥ tänk att hon kanske blir min sambo i höst, då kan vi göra detta vareviga dag, tänkte (och sa) jag.


Så fruktansvärt *lökiga* bilder men så underbara personer! Vi hade klassdejt på Tivoli. Inte ett nöjesfält utan en klubb alltså. Dansade kramades drack öl och var glada. Jag och Emma satt och pratade om hur sorgligt det är att man inser nu när det är typ 3 månader kvar hur många fina personer det går i vår klass.

Jag gjorde en sak idag som jag aldrig gör - badade. Läste genialiska Liv Strömquist, hade i mjukgörande oljor, lyssnade på Chet Baker och flöt lite på mage ett tag. Så himla avkopplande. Haha å känner mig som en harmonisk människa. (Vilket jag inte alls är.) Kul

Glad påsk/fredag/lov/långfredag osv!

1 kommentar:

  1. Haha, hyper låter väldigt mycket som My. Som hoppade såsom på headern. Men jag hoppas du fått bra utlopp för det, också??

    MENDU, var är mitt mail med tips?!!? JAG ÅKER SNART!

    Förresten är halloumi typ det godaste i världen. MM!

    SvaraRadera