3.10.2013

Mellolördag

Hej mina vänner!

Igår storhandlade jag med gullemamma till lägenheten (Elias). Så lyxigt att bara plocka på med grönsaker, juice, kikärtor, parmesanost, müsli och frysta bär.

Senare mötte upp personen ovan (hon till höger alltså :-)) vid Solna station för att gå på....melodifestivalen! 
Min pappa hade nämligen vunnit biljetter och gav dem till mig och Klara.

Vi köpte popcorn & varsin 3,5:a för att *komma i stämning* och jag var tydligen extremt taggad.

Trodde inte ALLS jag var en schlagerperson (har inte sett en enda deltävling i år) men ALLTSÅ vad kul det var! Alltså älskade det. Vet inte om jag smittades av Klara eller om det var kvällens goda humör men det var amazing. Euphoria (hoppas ni förstod mina två schlager-skämt) när Robin vann också, vi grät lite och ställde oss och dansade.

Vi trodde att vi skulle avsluta kvällen på Mellos officiella efterfest och visst var det efterfest, men inte den med alla kändisar, haha. Vi mötte i alla fall upp Gloria, Fanny, Maria & Agnes och så dansade vi tills stängning.



Nu har jag och KT (Klara, Klara Tuva) storslagna planer. Nästa år ska vi fan vara på den riktiga efterfesten. Klart slut.

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg varje dag (och tycker den är superbra och mysig!) och såg dig på Café Opera, men vågade inte säga hej :( haha lite töntigt ja...

    SvaraRadera