3.02.2013

Mandelmjölk och megapeppen

Jag har gjort en helt fantastisk upptäckt:

Mandelmjölk. Jag har sedan ett antal år tillbaka undvikt mjölkprodukter (bortsett från glass då, hehe) och druckit både laktosfri mjölk och sojamjölk. För några dagar sedan såg jag "almond milk" på coop och en ny kärlek jag har är mandlar + att förpackningen var så fin så jag tänkte prova. Och ÅH så himla gott.


Om 3 veckor (mindre till och med) får jag träffa den här personen!!!!!!!!


Nu var det snart 2 månader sedan vi sågs och vi skall återförenas torsdagen den 21 mars. I PARIS. Jag bokade nämligen en flygbiljett dit igår.


Då är det förhoppningsvis vår där. Vi ska sitta på uteserveringar och dricka kaffe vin öl, kramas, ta igen allt sedan sist (över 2 månader för sjutton), dansa, gosa, promenera i ett soligt Paris och så ska jag få träffa hennes nya nice:a kompisar! Framförallt ska vi ba HÄNGA i fyra dygn hon och jag. Min älskade systersjäl å jag. ÅH Hallelujah är så pepp

Nu ska jag pluggelipluggplugga
Adjö

1 kommentar:

  1. ÅH, PARIS!
    Du åker alltså tio dagar innan mig. Åh, du kommer ha det så JÄDRANS BRA. Jag längtar för dig, och för mig själv också.
    Förstår att du är så sjukt glad, ååååh! :D

    Vi var bara där fredag-lördag-söndag, alltså, kom hem tidigare idag. Tyvärr är inte en helg längre än så, buhu. Men förhoppningsvis åker vi snart-snart-snart dit igen!

    Vaniljkräm är gott till semlor till. Men du, testa blåbärssylt! Eller varför inte en blandning?

    SvaraRadera