3.04.2013

Måndag: 6 bra saker

  1. Jag har återupptäckt musik jag lyssnade på för typ 4 år sedan, till exempel Artic Monkeys och The Smiths. De får vara med på min Mars-lista. Jag gör ju en spellista för varje månad. Fungerar nämligen så att jag lyssnar sönder på cirka 15 låtar i några veckor sedan glömmer jag bort dem. Nu lyssnar jag sönder och så kan jag gå tillbaka sen och bli åh-för-fyra-månader-sen-nostalgisk. 
  2. Imorgon är det tisdag, då är det en hel vecka tills nästa måndag
  3. Idag är det 1 0 0 dagar kvar tills s t u d e n t e n! Vi ska fira. 
  4. Alla hummus-recept på pinterest. 
  5. Upptäcka nya bloggar. Wilderness är den senaste. Så fin!
  6. GIRLS. Började kolla för ett halvår sedan men glömde av någon anledning bort den genialiska serien. Nu har jag börjat kolla igen. Aaaah I'm in love.
541619_340813789362716_514288763_n_large
Tumblr_mgm8r0rmjo1rp6h4fo1_500_large
Nu ska jag till skolan för klassråd och teaterlektion. Nice måndag ändå. /MY (förstår inte egentligen ~bloggare~ som säger hejdå med sitt namn längst ner, en vet ju vilken blogg en läser?) Parantes nummer 2: (Notera mitt en istället för man, det känns främmande men bra i kroppen ändå.)

1 kommentar:

  1. Duuuu..! Jag tittade på Ruby Sparks nu efter att du skrivit om den, och GUDARS, så fin den var! Alldeles knasig men helt fantastisk i all sin knasighet. Jag sparade den, och kommer definitivt se den igen. Åh <3

    Du har för övrigt megabra bloggsmak (säger jag inte bara för att du läser min, hoho), jag blir alltid lika förundrad. Hur hittar du alla dessa fina?

    Haha, My, du klarade meningen! Och en riktig fin en var det också. Lätt värdig ett helt lovs lycka i den.

    Hmmm.. Jaaaag ser fram emot... (klurigt klurigt)..

    Att efter en massa roligt jobbande/badande så ta del av en rolig spelbrunch med goda lajvvänner, och sedan ha en andra omgång sex-hos-mig med urgod mat! (och så lite martin, såklart)..
    Åh. Parentesen där förstörde lite. Gills det ändå?

    PARIS, PARIS, PARIS!
    Du får berätta när du kommer tillbaka hur varmt det var, vad jag ska ta med mig och var jag ska gå, om du upptäcker några nya guldkorn! När kommer du tillbaka därifrån? Vi åker 31 mars-7 april!

    SvaraRadera