3.13.2013

Måndagen och tisdagen

Måndagen

Vaknar till detta (solen in över sängen) helt utsövd. Är ledig och allt. En vanlig grej nuförtiden, dock kompenseras det med massa plugg.

Äter min nya standardfrukost. Yoghurt med frysta bär, banan och nötter. Plus ägg och kaffe, såklart.

Målar naglarna orange och äter en apelsin. Men nagellacket var dåligt och apelsinen äcklig : ( Fina färger i alla fall!

Nu hoppar vi fram till måndag kväll. Lagar mat till Elias och mig. Skär grönsaker och även mitt eget finger (...) men hittar inget plåster. Då funkar hushållspapper och gummisnodd helt ok.

Äter middag. Sparris med parmesan (!MUMS!), falafel och sallad. Mmmm nice

Kollar på Californication och äter mörk choklad när han plockar med tvätt. Sak jag tycker är väldigt fult: vita strumpbyxor. På mig i alla fall. Till mitt försvar hade jag det som långkalsonger under mina byxor. He.

Tisdagen

Möter upp Klara Tuva efter skolan.



Vi hänger på Mellqvist och sen hemma hos mig. Planerar, kreativiserar (nytt ord) och dansar. Hon är fiiiin

Och nu är det onsdag. Jag ska ha samhällslektion om 8 minuter och efter skolan ska jag träffa Alice, plugga och äta middag med Elias lillasyster Tuva. Plus att solen skiner idag igen. *Glaaad*

Ps. Läs den här artikeln av Jonas Hassen Khemiri. Så fruktansvärt bra. Mår illa och har gåshud och ah, läs den bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar