3.16.2013

Swimming in your world is something spiritual

Jag blir så glad när ni kommenterar. Ville bara säga det. Det blippar till i min mobil, jag ser den lilla rödlysande ettan vid mail-appen och bara HOPPAS att det är en bloggkommentar haha.

Hej!

Sedan sist har jag:
  • Suttit "jury" i antagningen för teater på Södra latin. Så spännande och lärorikt. Dock väldigt utmattande.
  • Druckit vin och ätit snittar med Flora och Jakob på Och himlen därtill i Skrapan. Fantastiskt ställe, varför har en aldrig varit där förut?
  • Ätit glass i Elias säng 
  • Druckit kaffe med fina Hevin på Mellqvist. 
  • Haft projektarbetsmöte med prefekten på Luleås teaterhögskola
  • Ätit fredagsmiddag med mamma och somnat innan 24. 

Nu ska jag plugga popkonst, ut och springa i solen och ikväll ska jag dansa med gamla högstadiekompisar bland annat. 

För exakt ett år sedan, på fest hos Anna (som jag även ska till ikväll!) med 90talstema. 

Ha en finfin lördag! 

3 kommentarer:

  1. Hej My!
    Tack för en fin blogg, den är en av mina favoriter!:) Kan inte du göra ett inlägg om framtids planner? Vad du drömmer om att göra efter studenten. Jag ska själv ta studenten till sommaren och funderar mycket på vad jag ska göra.:) Kram från Evelina

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilken vrålhärlig bild!
    Och ja, spelbrunch är nog en av de bästa uppfinningarna någonsin.. Speciellt när man är ett gäng! :)

    SvaraRadera
  3. ÅH MY!! Tusen Tusen tack jag blir så otroligt glad av dina ord!! Åh vad fin du är :D !!!
    Din blogg är supermys bra upptäckt här också, Stor puss på dej <3 :D

    SvaraRadera