1.31.2013

Ärtsoppa hos FF, story hotel och projektarbetsdag.


Igår när jag hade druckit kaffe med Edvin åkte jag hem till Flora. Vi planerade en resa vi ska göra i sommar och tog igen. Sen lagade hon grön ärtsoppa.

Världens bästa smör.

Elias kom från jobbet och vi googlade husbåtar i Amsterdam när Flora mixade soppan.


Sedan kom även Felix och vi åt middag alla fyra. Pratade om unga föräldrar, Amsterdam och beroenden. Vi är en så himla bra kvartett. 
Flora skulle plugga men jag, Felix & Elias åkte till Story hotel  för att kolla på Thomas Stenström. Det var sjukt mycket folk och väldigt varmt, men musiken bra och Story hotel ett så nice ställe. När jag har mycket pengar ska jag dricka drinkar där. 
Idag har jag varit ledig för vi har haft projektarbetsdag. Imorse gjorde jag kesoplättar. De blev misslyckade utseendemässigt men goda. Toppade med kanel, äppelmos och turkisk yoghurt. Ja, jag äter lite märkliga saker. 
Sedan åkte jag & Maria hem till mig för att jobba med vårt projekt. Vi drack kaffe, åt godis, stalkade personer i vår skola och pluggade så klart. Min sjuka gulliga lillebror bakade kladdkaka också.

Nu ska vi ut på promenad. Puss adjö. 

3 kommentarer:

  1. Åååååh, så god kladdkakan och glassen såg ut där i slutet. Orättvist!
    Och du har Flora verkar ha en helvacker relation, verkligen. Är Felix och Flora ett par, förresten? :)

    Åh, ja, vi har massor att catcha upp om nu på lördag (just eftersom vi inte hunnit tala ut in person på evigheters evigheter!)..!

    Tihi, verkar så pinsamt och awkward att göra videoinlägg - och snacka om att Martin och min syster skulle garva.. Men kul skulle det nog vara!

    HAHA! Ja, jag gjorde paintbilden själv. SKILLZZZ :D <3

    SvaraRadera
  2. Ps. Ogillar starkt fonten du har för kommentarerna. Allt jag skriver ser ju retard ut. INTE OKEJ. Ds.

    SvaraRadera
  3. love u tack för att du är så bra!

    SvaraRadera