1.28.2013

söndagens


Dagens humör: Glad, trött, rastlös, likgiltig, ledsen, lycklig.
Dagens klädsel: 
 

Halva dagen kjol+tröja och halva dagen träningsbyxor plus Floras batmantröja. Söndagar...
Dagens vill ha: Varmare soligare väder, pengar till resor och en städad garderob.
Dagens frisyr: Låg toffs.
Dagens längtan: VÅR. Jag tror jag dör av längtan.
Dagens måltid: Havregrynsgröt till frukost och pappas pasta till middag. Plus nötter och en massa glass.
Dagens borde: Städa mitt himla rum/garderob och skriva föreställningsanalyser. Sova nu.  
Dagens tråkigaste: Åka buss
Dagens personer: Flora, Paulina, Elias, min lillebror.
Förutom en mysig fika, en mysig pojkvän och en mysig familjemiddag är den här söndagen ganska tråkig. Det känns bra att det är ny vecka imorgon.

Hallå: Vad vill ni se här? Vad är nice? Säger inte att jag tänker rätta mig efter det, men det vore kul med respons! :)))
Godnatt adjö osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar