1.08.2013

fjärilar utvecklas till ZOO

Jag just nu: tuggar tuggummi maniskt, har ett zoo i magen. Alltså det är stormmmmmm

Förlåt för att jag *bloggat så dåligt* den senaste perioden.
Imorgon åker jag till Malmö. Då ska jag fota så jag har något att komma med i helgen! Håll ut... HE *hybris*

TXthp8
Förhoppningsvis känner jag såhär när jag kommer hem. För att jag är modig! För att jag vågar något som jag vill så jävla gärna att det liksom gör mig kräkfärdig och snurrig. Och för att oddsen är helt sjukt låga (HÖGA? alltså, det är icke sannolikt) men ändå vågar jag pröva. För att jag vågar : )

(Hoppas att jag vågar i alla fall)

4 kommentarer:

  1. Du vågar...

    SvaraRadera
  2. Åh, för du reda på resultat direkt när du är där? Eller när kommer besked??

    SvaraRadera
  3. du är så duktig och jag är så stolt över dig!! kan nästan lova att dina odds är lägst av allas..

    SvaraRadera
  4. men hallå här är ju bloggen!! tjena osv. du är så jävla bra som vågar. du har lyckats bara genom att ens försöka! fina människa. håller tummarna för dig.

    SvaraRadera