1.13.2013

malmö och babbel


Vi var 8 stycken teaterelever som tog tåget till Malmö i onsdags för att söka teaterhögskolan


Maria, Fanny & jag bodde hos min farmor och farfar. Gooooos

SötFanny repeterar lite på kvällskvisten. Fanny var för övrigt en av två som gick vidare till andra omgången. (Avis men stolt).

Vi mådde dåligt på kvällen alla 3 och klunkade massvis med te. Det är ju inte supernice att söka skådespelarutbildning med förkylning


Trött sötis

*Ångest* Nervös innan de satte upp listorna.
Såhär: Det var fantastiskt kul att söka. Och så JÄVLA läskigt. Jag skakade i hela hela kroppen och det är jag ganska säker på att juryn såg, hehe. Som min mamma sa till mig efteråt när jag var deppig: Jag behöver mer kött på benen. Sökte ju såklart för att komma in men alltså, repade typ två dagar i förväg och alltså, ja. Ingen kommer in första gången. (Typ.) Nu när jag har lite distans till det kan jag säga att jag är stolt! Jag och mina älskade klassisar är coola :)
Jag & Maria köpte tröstgodis, gick hem och sov i några timmar och sedan gick vi ut i Malmönatten allesammans på kvällen för att fira att vi är bra. Hade en så bra kväll och tycker om dem så mycket.
♥♥♥

Idag har det varit sol och jag mycket glad! Har träffat min älskade Flora, pluggat och myst med mamma & Ossian.

Imorgon har vi premiär med DREAMFUCKulteten. Är så nervös och pirrig att jag tror jag ska svimma. Jajajajajajajajajaja hejhejdå!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar