1.21.2013

Svar på frågorna. Pt. 2

Din största hemlighet? Tänker jag inte skriva ut på en offentlig blogg, hehe.
Vad önskar du få ut av 2013? Har inga konkreta "mål", vet bara att jag vill ha sjukt kul, våga massa och lära mig mer om livet och mig själv. Bli en ännu bättre version av mig själv, träffa nya roliga människor och hålla kvar de jag älskar. 

Tumblr_mb6cmc3xrr1r0i9t4o1_500_largeFavoritglassmak? CHOKLAD. Helst med något till, typ varma hallon/mint/chokladbitar
Livsdröm? Teater.
Pannkakor eller våfflor? Pannkakor lätt. Jag gillar inte våfflor så mycket, tycker det är torrt.

Tumblr_lsmynlrehw1qi5nhmo1_500_largeVad anser du är din bästa egenskap? Jag är väldigt nyfiken på människor vilket gör att jag trots att jag är fördomsfull *ger människor en chans*. Jag hoppas också att jag är empatisk.
Vad är Elias bästa egenskap, enligt dig? Att han är så förbannat lojal. Han är verkligen galet snäll/pålitlig. Sen är han ganska oförutsägbar : )
Vad är ditt främsta partytrick? Haha jag har inget partytrick, däremot tenderar mina händer att bli ett ofrivilligt partytrick, de är lite skeva.  
Favoritdrink? Mohjito! Och strawberry daquiri. 
Vad är det knasigaste du har gjort? Har nog gjort ganska mycket knasigt, både korkade och roliga saker. Vet dock inte vad som är det allra knasigaste.

Har du haft något förhållande innan Elias? Nej inget *seriöst*. Men jag var tillsammans med tre killar i mellanstadiet som jag växlade lite mellan, tehe. 
Vilka är dina tre finaste plagg? Okej de som jag tycker är finast är nog en spetsklänning jag aldrig använder, min balklänning (den är fulfin) och en annan klänning. Klänningar helt enkelt. 
Bästa upplevelsen? Ehmhumm OMÖJLIGT att svara på. Får fundera!
Vad önskar du att du var bättre på? Så himla mycket! Språk, ta tag i saker i tid, improvisationsteater, musik, plugga, skriva, fota. Ehe. Men framförallt att inte alltid förstora saker och att inte skjuta upp saker. Så har jag en "hemlig" önskan om att kunna sjunga. 
Visa ditt rum! Det kan jag göra!
Vilket är ditt och Elias finaste minne ihop? Vi har så otroligt många fina minnen tillsammans, men fyra som jag aldrig glömmer är första sommarne ihop när vi sa att vi älskade varandra första gången, när vi firade vår 1årsdag på hans landställe, när vi var i Italien första gången och när vi var i Amsterdam. 
Är du nöjd med din gymnasietid (hittills) ? Ja, sjukt nöjd! Jag har lärt mig väldigt mycket, utvecklats som person, lärt känna massa döfina människor och haft så extremt KUL. Ettan och halva tvåan var så jobbig emellanåt men jag skulle aldrig velat ha det ogjort. 
Tre saker du önskar dig. Vår, bättre självdisciplin och nya svarta jeans.

Vad ska du bli när du blir äldre? Jag vet inte! 
Vad har du och Elias för framtidsplaner? Nu vet ju jag inte om du menar gemensamma eller enskilda men vi har fått distans till vårt förhållande och har liksom insett att vi kanske vill göra helt olika saker, bo i olika städer eller till och med länder. Han vill i alla fall plugga biologi/marinbiologi/genetik något i den stilen och jag planerar att flytta till Lund i höst. 
Vilka festivaler ska du på i sommar? Jag har inte bestämt mig för någon än men den som känns mest säker är Hultsfred! Tumblr_mgmig2jagw1s2j6rho1_500_largeVar står du politiskt? Det vet jag faktiskt inte, jag är så himla kluven när det gäller det. Har känt mig blå sedan jag var liten, ni vet influerad av sin släkt/familj sådär men sedan jag började Södra har jag fått helt andra influenser hehe. Jag har inte bestämt mig än vad jag skulle rösta på. 
Är du feminist? Ja/nej, varför? Självklart. För att jag är för jämställdhet!!!!!!! 
Favoritserie och favoritfilm? Gillar många serier men min bästa för evigt är Gossip girl. Andra favoriter: Lost, Desperate housewives, Misfits, OC, Girls. Alltså jag skiljer på favoritfilm och bästa film man sett. Men eeh: I rymden finns inga känslor (det är inte den bästa filmen jag sett men jag såg den 3 gånger på bio för jag tyckte så mycket om den), Tillsammans och En oväntad vänskap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar