1.22.2013

kläder och inte-plugga-taktik


Det här känns lite larvigt, men ni har frågat lite om kläder och någon bad om outfitbilder. I brist på annat får jag väl visa det. Hehe. *Er önskan är min lag*
Igår såg jag ut som ovan. Johannas blommiga tröja, svarta tunna tunna byxor från H&M och silvrigt halsband som jag fått från Elias familj. O så ytterkläder: jacka (vet ej varifrån, har typ 6 vinterjackor varav 5 är mammas gamla), mammas portfölj och min limegröna mössa! Catching


(Toalettbild. Mm.) Igår när jag inte pluggade (fortsätt läsa inlägget för att se vad jag gjorde istället) valde jag kläder för idag. Tänkte att det skulle vara lite *spexigt* att klä mig monokromt. Var inspirerad av all snö och körde på vitt. Sov med papiljotter och fick lite svängigt hår också. Vad gör man inte för att liva upp en vanlig tisdag?

Okej tillbaka till gårdagen:

Jobbade för första gången på en månad. Det var lugnt och vi åt minisemlor!

Sen kom jag hem och gjorde allt för att inte plugga:

Plockade fram vita kläder


Satte papiljotter i håret. Vet inte varför jag ser så rädd ut på bilden? Misslyckat poserande eller pluggångest som spökar, haha...


Låg superlänge på spikmattan. Alltså BÄSTA grejen. Jag har så svårt för att somna men nu ligger jag på spikmattan i cirka 20 minuter och sen somnar jag nästan bums!


Organiserade med smycken i en praktisk, fin smyckessak som jag fick i julklapp av gulliga Josefin.


Klistrade upp denna från Dreamfuck. Kom på att vi behöver den imorgon när det är öppet hus på skolan och fick ta ner den igen. Men ändå.

Jag bestämde mig för att strunta i provet jag inte pluggade till, men idag på håltimman pluggade jag ändå och skrev det där provet i alla fall. Alltså är jag kung eller? (He) Nu ska jag spela tennis! Wiho!

1 kommentar:

  1. Usch, så fiiin du är i det monotont vita. Så oskyldig och fin, minsann. Du är allt en liten nippertippa, My..!

    SvaraRadera