1.30.2013

Bra saker de senaste dagarna

Jag är lite januarideppig. Alltså, är mest lycklig pepp osv men ganska så rastlös och ibland lite likgiltig inför livet. Januari brukar vara så. Men om två dagar är det februari, då händer en massa kul (bland annat fyller 2 bästisar plus jag själv 19) och den månaden är bara 28 dagar kort, sedan är det mars och då är det typ vår. Så. Nu fokuserar vi på bra saker:

Jag själv. SKOJA. Mina lövörhängen som syns på bilden till vänster. Använder uteslutande silversmycken, överanvände nämligen guld hela högstadiet. Fick dessa fina (i guld) av Elias och nu har jag fått en guldperiod. Annat bra är januarisol, vilket det var häromdagen och ska vara imorgon!

Kaffe och chokladpraliner. Mycket tillfredsställande, främst för smaken och psyket. Mmmm

De här två fantastiska blonda varelserna. Vi + Gloria fikade på Floras jobb i fredags.


Se Fame, som Lisa var med i, och dö av stolthet.


Gulliga Gabriel har fyllt 20 och bjöd på en liten tillställning hemma hos honom. Vi var vårt fina lilla gäng, blandade drinkar och lekte lekar (såklart).

Pappas pasta och mozzarellamackor i ugn.

Sushimiddag med Elias. Och ligga uppe i timmar innan man ska somna och gråta och skratta om vartannat tills det blir en salig blandning (mest tårar framkallade av skratt). Jag frågar honom om hans favoritalbum någonsin och han svarar "räknas Bachs toccata i D-moll?" och han tror jag skämtar när jag säger att jag inte har någon favoritfisk.

Sushi dagen efter! 2 dagar i rad! Vilken lyx!

Chillipopcorn.

Dricka kaffe på Kaffe med Eddie. Han är bra.

Nu ska jag ta tunnelbanan 6 stationer bort till Flora & Felix. Ännu en mycket bra sak. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar