1.15.2013

Only miss the sun when it starts to snow

Hej kompisar
Måndag är ju en hatdag, men igår var så väldigt bra.
Här får ni min måndagmorgon i bilder:

Vaknar upp och det är SOL, fast det syntes inte på bilden...

Äter frukost. Om ni undrar vad det är i skålen så kan jag tala om att det är keso med bär, bananer, mandlar, kokosflingor och kanel! (Puh, många tillbehehör)

Dricker en till kopp kaffe och tar järnpiller

Sen händer något kul! Två från Jehovas vittnen knackar på dörren och jag & min braiga mamma hamnar i diskussion med dem.

Klär på mig för att gå till bussen. (Ful bild men ändå). Whyredbyxor som är som tights, svart svart och prickiga strumpor! Känner mig så mycket festligare när jag har prickiga strumpor.

Sen tog jag bussen in till stan där rolig grej nr. 2 inträffade: jag stötte på de två från Jehovas vittnen och pratade hela bussresan. Det slutade med att jag bytte nummer (!) med ena kvinnan, för jag berättade för henne att jag ville läsa bibeln för att försöka förstå varpå hon ville träffa mig igen. Jag vet att hon hoppas på värvning, vilket INTE kommer hända, men jag är så intresserad/nyfiken och hon var väldigt rar.


Sen hade vi premiär!!! Det var så fruktansvärt pepp (och nervöst så klart). Det gick bra (tror jag...) och vi var glada och nöjda.
Så drack jag öl på Charlies med Hannah & Martin, vi hade livliga diskussioner om teater, olagliga substanser, livsöden, jordens undergång och annat kul. De är SÅ BRA; kände bara så mycket kärlek.
Sen var det kramar och farväl och sånt.

Bra måndag japp

2 kommentarer:

  1. Livsglada tös!
    Jehovas Vittnen, hur kommer det sig att du är så intresserad?
    Egentligen är det typiskt dig, så kunskapsglad och nyfiken på allt, haha..!

    SvaraRadera
  2. Only know you've been high when you're feeling low.

    SvaraRadera