5.01.2013

m a j

Jag hade planerat att skriva ett långt och välskrivet inlägg nu men jag är så fantastiskt trött efter valborgs(mösspåtagnings)galej och sedan jobb idag med en otroligt livlig pojke, så här kommer lite... babbel! Maj månad; i många år har det varit mina mest stressiga, händelserika och lyckligaste 31 dagar. Jag vet att jag tjatat en del, men jag måste bara denna dag tillägna ett inlägg till den bästa månaden som finns: MAJ

Lisa fyller äntligen 18 och kan dansa med mig!


Lisa & Emma maj 2010.

Det är inte längre det ambivalenta aprilvädret utan nästan konstant vår
Studentskivor, ska på kanske 3 stycken inklusive min egna som är om två veckor. Längtar.så.mycket.
Kristi Himmelsfärd (= långhelg) och då ska jag bo med Fanny i två dygn.
En börjar planera sommaren och har den framför sig! Lyckolängtaaaaan
P A R K H Ä N G

Jag i vitan maj 2011. 

Fira kärleken med Elias. Maj är vår månad

Jag och Elias maj 2009 (!) Första gången vi kysste varandra : )

Bocka av saker från skolan...närma sig slutet...(aah)

GUD JAG DÖR. När jag vaknade i morse och kom på att det var första maj hoppade jag på Elias och ba "MAJ MAJ ELIAS DET ÄR MAJ NU" heheh. Älskar MAJ omg. Okej nu ska jag sluta tjata. Imorgon ska ni få se om min fina gårdag men nu ska jag stupa i säng. Adjö!!!

1 kommentar: