5.30.2013

Let me occupy your mind as you do mine

Blir arg på mig själv för att jag går runt och är sjukt icke-närvarande så mycket. Ahhhh paniken i det. I alla fall sitter jag här nu på jobbet, har en liten föreställningsanalys kvar sedan är jag klar med allt skolarbete. Jag tänkte underhålla mig själv, och någon av er, genom att visa lite random saker:

Här är min älskade i måndags på vår 3årspicknick. Jag fotade för en gångs skull med en riktig kamera, så ni ska få se mer snart! Vi hade i alla fall en superfin kväll.

Igår var det så himla varmt ute. Vi hade lång håltimma och låg på en gräsplätt framför vår skola.

På kvälla spelade jag terminens sista tennislektion! So sad. Jag tog i alla fall mitt festligaste tennisplagg och så körde jag en himla bra timma.

Endorfinrusig tomat efteråt!

..... Det här skalet är det slut med förresten, Edvin har bitit sönder det....

~Vackert~

Den rosa solnedgången reflekterades in på väggarna i vårt vardagsrum jah ba wooow

Här är två roliga instagrams ur mitt feed. Alltså, kul att jag åt varmkorv och kul att Klara frågade om jag fick Ringo (min hund, hunden på andra bilden) när jag fyllde år. Ok ni kanske inte alls finner detta lika roande som jag? Men hehe ja

Andra grejer:
  • Jag fuskar. Igår började jag skriva på detta inlägg sedan tog Edvin upp så mycket uppmärksamhet så jag hann aldrig blogga klart. Majoriteten av det här har jag alltså skrivit nu på morgonen (torsdag) men skrivit som om jag skrev det igår. Haha förvirrat. 
  • Mitt liv är så BRA just nu!!!!!!! Jag har bara roliga grejer framför mig nu i 10 dagar framåt och IhHH
  • Jag glömde mina byxor utan knapp hos Lisa och fick sms av henne: "Har sytt på en knapp på dina byxor/världens bästa sambo" Sådana grejer alltså, gör mig så glad! <3333333

Solen skiner idag! Hurra! Nu ska jag ta mig an den här innehållsrika dagen, lyssna: teaterlektion (SISTA EVER TROR JAG), svenskalektion, "möte", föreställning, skriva absolut sista grejen i skolan (kommer ta 30 min cirka) och sedan middag med två fina saknade vänner! Ha en underbar torsdag finingaaar!

2 kommentarer:

  1. Det här var antagligen det mysigaste, roligaste och mest gemytliga KAOS-INLÄGG jag någonsin läst. Ingen struktur, lite hur som helst, men massa familjärt och bara glaaadheter :D

    Vilken tennisklänning! Ser ju ut som något man hade kunnat ha till vardags.

    Och pahahh, hur kul att du åt varmkorv? Rätt skitkul. Vilket infall, så du, My! ;)

    NÄR ÅKER DU IVÄG TILL PARIS?
    Jag är borta 10-15 augusti och SÅÅÅÅ sjukt lycklig :D :D :D :D

    SvaraRadera
  2. men asså gud hur konstig kan jag va? hahah när va de där?
    / KT broh

    SvaraRadera