5.16.2013

Torsdagssvammel

Mitt liv är lite kaosartat just nu, eller så är det bara jag som är dramatisk. Jag känner bara att jag suger så jävla mycket. Min självdisciplin är fan jordens sämsta och jag kan inte hantera pengar och jag känner bara HUR FAN SKA JAG KLARA MIG I LIVET UTAN MINA FÖRÄLDRAR?
Här sitter jag på jobbet igår och har panik i hela kroppen. Vet inte riktigt vad mitt problem är; varför jag i min panik tar photobooth-bilder? Någon störning har jag ju. I alla fall så grät jag på jobbet och Edvin förstår ju inte känsloliv på samma sätt som "normala" (fy) människor, så han busade mer. Men jag gillar honom så mycket.
Sen tog jag en outfitbild till en lista jag gjorde för att distrahera mig från ångesten, men den blev så tråkig så jag publicerade den aldrig! Detta hade jag på mig igår i alla fall. Min byxdress hade krympt i tvätten! OH NO! Men det funkade ändå : )

Idag känns mitt liv lättare att leva, hehe. Har ätit lång frukost och sytt på saker på en tröja inför kvällens festligheter. Mamma har varit fin och lugn och vi har pratat om annat än skolarbete/pengar/jobb/annat jobbigt. 

Jag ser fram emot:
  • Kvällen (aaaH)
  • Gå på Älska Mig med Elias imorgon <3
  • Gå på Lisas skiva på lördag
  • Att Elias ska bo hos mig söndag-onsdag, vi har inte umgåtts alls de två senaste veckorna
  • När skolarbetet är klart och klumpen i magen borta
Mmmmmmm
Hur mår ni då?

DET ÄR SOMMAR SNART, peppen i det (imorgon ska det vara 20-25 grader, I DIE)

3 kommentarer:

  1. Jag tar med mobilen, självutlösare. Inte alls så pråligt som det verkar, hoho.

    Men tack! Och du är superfin, My. Ignorera allt vad negativa känslor är, du är mycket bättre än så.
    Och detta skriver jag aldrig: "puss!"

    SvaraRadera
  2. Du kommer klara dig bra! Helt enkelt för att du måste! Och för att du kan! Och för att du är världens finaste, mest begåvade och bästa! Puss

    SvaraRadera
  3. Du är en så bra och fin tjej, My!

    SvaraRadera