5.08.2013

Stulna bilder från vackra stunder

I fredags tog jag och Emma bilen tillsammans med tre andra bra personer till Jönköping.

De här fyra herrarna hade nämligen gemensam releasefest för deras två företag. Markus & Tommy till vänster som utgör Ace Avenue och så Oskar & Markus till höger. De har startat ett klädmärke som heter Aldrig Stagnera men det är mer än kläder; det är ett koncept där produkten är t-shirtar med livspeppande budskap. Jag och Flora lärde känna Oskar & Markus i Budapest (som ni kanske minns, har ju nämnt det förut) och vi har blivit väldigt nära vänner. De är ungefär bäst på jorden.

Flora jobbade så jag tog med mig den här underbara personen istället, Emma. Det var fint att få hänga med henne så intensivt också. Baby baby

Första och kanske viktigaste delen av festen hölls på ett tak och det var SÅ UNDERBART. Fick sjuka sommarkänslor.

De presenterade sitt samarbete med personen i mitten, Robin Fröström.


Det var också fashionshow, tal, blåbärsdrinkar, livemusik och massa kramar. Var så stolt över dem och hade sådana kärleksrus över livet i allmänhet. Senare dansade vi på Karlssons salonger, som låg under taket och var lyckliga hela natten. Så jävla fin kväll.


I söndags åt jag glass med min älskade Flora på Monteliusberget. 


Och så bjöd vi Klara Tuva på födelsedagsöl. En finare söndag gud alltså <3


Igår kom Flora & Agnes till mig för att äta middag, dricka gin & tonic och fixa oss/peppa inför Gloria & Paulinas skiva med temat "kom som en sång".

Flora och jag. ~Set fire to the rain~

Min ängel och jag.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Jag har ett känsloinferno inom mig. Igår när jag svängde in på min gata började jag gråta för att gräset var så grönt och jag går runt med ett konstant darrande i bröstet. Det är väl majsolen, den kommande studenten, framtidens ovisshet och personerna i min närhet som är så brutalt fina. Ja jo. Nu ska jag sova.

ps. Bilderna är som sagt stulna: från Aldrig Stagneras facebook och såklart Flora. 
ps2. Är lite dålig på att skriva här, men jag skyller på att jag är för upptagen med att leva. 

1 kommentar:

  1. Så dessa är de omtalade Markus och Oskar! Åh, så kul att få ansikten..! Låter som att du hade riktigt kul på eventet, jösses.

    Haha, åt, hela du är en stor lyckohormon, My! Du verkar inte producera dem, du ÄR dem!

    Gudja, ettårsdagen var episk. Verkligen episk. Nästna att jämföra med Paris (!!!!). Men inte helt. ehehe.

    Ja, vi får höras om/när sådant går. Annars har vi fortfarande tisdag prellat!

    SvaraRadera