5.05.2013

La vie bohème

Jag hade en helt magisk fredag. Men jag vill berätta om det när jag har bilder att visa, så ni får höra om det senare. Fantastisk himla fredag och lördagsförmiddag i alla fall. Nu till något annat:

Jag gillar ju teman. Att leka efter teman, att ha temakvällar, att klä sig efter tema.

Idag tänker jag bohem.


Har brun kajal, en drömfångare i örat (ungefär så), långkjol och hatt.

Kjolen är Glorias förresten. Älskar att låna kläder av mina kompisar, men den här har jag haft sedan i somras (Gloria säg till om du vill ha tillbaka den. Puss)

Nu ska jag träffa min bästis. Adjö!

ps. Idag fyller KT 19 år. Min fina underbara Klara Tuva. Grattis till henne<3

1 kommentar:

  1. Alltså, du är ju så fantastiskt jädra vrålsnygg så det går inte. Och långkjolar/långklänningar klär dig så..! Fler sådant, det får dig att lysa!

    Ps. Teaser om fredagen. Jag blir ju supernyfiken.

    Ps2. Jag åker inte bort torsdag-söndag, så om du vill ses eller så tror jag att jag kan, tjoho.

    SvaraRadera