5.15.2013

Bra saker & viktigheter

Hej alla fina fula söta glada ledsna härliga!
1. Ni kommenterade ju ett tag men nu är det så. dött. Hallå?
2. LÄS DETTA. och DETTA. Framförallt nummer 1. Länk nummer 2 handlar om American Apparel, tur att jag aldrig har råd att köpa deras fina kläder för det vill jag inte. Så viktiga grejer i alla fall.
3. Kom på att jag glömt ge er min majlista (eller jag kanske är snurrig och visst har det? I sådana fall får ni den igen!) Här. Varsågod.
4. 4 bra saker med idag: Ska cykla till Gustavsberg nu, så himla bra sätt att börja morgonen på. Det är sol. Jag drack sjukt gott kaffe till frukost. Jag har på mig min bästa byxdress:

4 kommentarer:

  1. American Apparel-inlägget är bland det roligaste men också sjukaste jag läst.

    SvaraRadera
  2. Förstår varför det är din bästa byxdress, så himla fin! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för länkarna! Blogga på och glad 15 maj! kram :-)

    SvaraRadera