5.02.2013

Studentmössor öl och dalahästar


I tisdags klockan 14 skulle alla treor samlas på skolgården för att lyssna på körsång och tal.

Vi var så himla glada och peppade!

Det var ju mösspåtagning! Martins mössa hade blivit felskriven, så nu kallas han Hartin Möjeberg. Hade SÅ roligt åt det. <3

Vädergudarna var bipolära; himlen var stundtals solig och stundtals molnig.


Ett tag sken solen samtidigt som små regndroppar föll, det var så himla magiskt! Stämningen alltså ÅH

Så var ceremonin över och alla applåderade och viftade med sina hattar


Jag hade inte prövat min mössa innan då jag hade hört att det skulle betyda otur (hehe...) men den satt prima och jag var bara SÅ GLAD



Fanny och Freja också!

Sedan promenerade vi iväg.


Vi skulle nämligen till Södra Teatern för att fira med resten av Södras treor.


Vi slog oss ner och körde lekar men med tvisten "under de här 3 åren på Södra Latin".

Sedan började det regna så då förflyttade vi oss till Wollmars. Här är Hannah och Elina, så fina bra personer ÅhHhH

På kvällen hamnade jag hos Sebastian i hans helt sjuka (fantastiska) lägenhet.

Han hade också haft mösspåtagning tidigare under dagen.

Posar casual med en dalahäst. Roligt skämt Fanny drog när hon skulle fota honom: "Hold your horses!" (h e h e)(jag förstod dock inte på en gång, så seeeg)


<3

Sen dansade vi på Ace. Dit kom de här tre personerna bland annat. Gustav Sebastian Rickard.


Så underbart bra dag/kväll/natt med världens bästa personer!

2 kommentarer: