5.12.2013

blablabla körsbärsblom

1. Här ligger jag utomhus, klockan är 18:31 och jag fryser bara lite lite grann. Det är så mycket maj att mitt hjärta exploderar. Jag går runt med den känslan: nu exploderar mitt hjärta gud nu nu nu

2. Jag älskar den här platsen den här tiden på året. Lagnö alltså, mitt hem. Jag älskar det så mitt hjärta exploderarrrrr

3. Den här veckan har varit fantastisk på så många sätt. Jag har gråtit mycket. Jag har skrattat mycket. Jag har dansat mycket. Jag har kramats mycket. Jag har pratat mycket. Alla saker jag älskar (till och med gråt, ja).

4. Här är jag i Fannys fina jacka en kväll, i torsdags närmare bestämt, när Flora räddade mig från asmycket tårar och tog med mig till Häktet som ligger precis där bakom mitt huvud ungefär. Och med körsbärsblom som kuliss, ah så vackert i Stockholm nu när det börjar grönska
MAJ JAG ÄLSKAR DIG FÖRSVINN ALDRIG

5. Juste, igår kväll skjutsade jag Fanny på hennes cykel från Sebastian till Kungsträdgården och det var fan minuter av ren lycka, wow säger jag bara, wow. När jag blir rik (...) ska jag köpa mig en härlig cykel och så ska jag cykla omkring på den i alla städer med vår.



6. Nu ska jag äta glass och krama min pojkvän. Han spelar piano i skrivande stund och det brister lite i mitt hjärta igen
(fan vad klyschig jag är, puss)

2 kommentarer:

  1. Det är inte konstigt att du exploderar, du är så mycket själ i en så liten kropp!!

    SvaraRadera
  2. http://open.spotify.com/track/1ULNgLwcibhXwnmswfB0CD

    SvaraRadera