5.20.2013

Just nu:


Hur är du klädd: Mina velourpartybyxor, en svart tröja och guldsmycken.
Vad tänker du på: Te och kiss. Alltså: Jag tycker om te och tänker alltid när jag tar min första klunk åh, det är ju så gott, varför dricker jag det så sällan? Efter 3 minuter minns jag varför: Blir så sjukt jävla kissnödig. HATAR att kissa. Det är mitt värsta vardagsproblem; att jag tycker det är så föörbannaaat tråkigt att kissa men så har jag ändå jordens minsta blåsa? (Gud vem är jag ens varför delar jag detta med er...)
Vart vill du resa: Just nu alltså. Hm. Vore fett med en Berlinweekend eller en vecka i ett riktigt varmt land. Dricka fruktdrinkar vid havet och läsa böcker! Wow


Jag och Anna i Berlin för exakt ett år sedan.
Vad gorde du innan du började skriva testet: Pluggade!!! Skriver en uppsats som ska vara inne imorgon -.-
Vad lyssnar du på: Elias som spelar piano och mitt knapptryckande. Innan dess lyssnade jag på min plugga-lista. (Få låtar pga. pluggar alltid max 1 timma hehe) Varsågoda.
Vilket humör är du på: Glad! Men stressad
Vilken ätbar sak är du sugen på: Nä alltså inget speciellt, har ätit nyss och har ont i magen för jag har fått magkatarr.
Hur mår du: Jag mår bra som sagt förutom stressen och magkatarren, men de två går ju hand i hand så att säga.

*Jobbigt med plugg*

Men *glaaaad*
Vad gör du nu: Skriver denna lista, dricker te och chattar med Maria.
Vilka hemsidor är du inne på: Emelies blogg, facebook, blogspot.com och massa artiklar om provokativ konst.
Vilka är hemma hos dig: Min lillebror och min pojkvän. Och så jag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar