9.28.2013

Frååågestuuund

Hej!
Ikväll kommer jag vara upptagen med:

image
imageimage
Vi ska ha folk här! Jättejättejättekul känns det och jag ska nu sätta på 1D/Rihanna/Stevie Wonder /Rolling Stones/Avicii på högsta volym och röÖÖöja undan finporslin och kläder på golvet.

I alla fall så kommer jag vara ~busy~ och därför tänkte jag att vi kunde ha en liten FRÅGESTUND!!! Fråga på!!!!!!

8pIH30

Denna gif är gjord för cirkus ett år sedan. Frågestundens första fråga ställer jag till mig själv: VARFÖR skulle du ha två bilder av enbart pose:ande, innan själva frågestundsgrejen?! Jag vet inte herregud. Kände mig väl snygg ;)))

OK, FRÅGA PÅ!!!! Jag älskar ALLA frågor!

35 kommentarer:

  1. Vad tycker du mest om med Lund? :)

    SvaraRadera
  2. Vad är ditt bästa förfesttips?

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul! Skulle du kunna ge några tips på bra uteställen i Stockholm för en 18-åring som just har flyttat hit? Vilka är dina personliga favoriter?

    SvaraRadera
  4. Hur lång e du? :) Första frågan jag kom på!

    SvaraRadera
  5. Vad är dina planer för din vistelse i Lund? Liksom vad tänker du att du ska göra :)
    Hur mycket lever du på i månaden, tar ni CSN lån?
    Hur länge ska Elias vara på Hawaii?

    ÄLSKAR DIG BLOGG <3

    SvaraRadera
  6. Skulle du kunna göra mer inlägg på dina outfits/nya inköp/garderobs favoriter? Älskar dig stil och du inspirerar mig verkligen!
    Hur får man bättre självförtroende/inte vara så blyg? Du verkar vara en så jäkla skön och grymt social person så har du några feta tips?
    Hur är det att bo i Lund? Hur är ute livet och skolan, bättre än Stockholm?

    ps, din blogg äger och du skriver så otroligt fint! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad har du för planer efter du studerat klart på universitetet? Ska du stanna kvar i Lund eller vart bär det av?
    Vad vill du arbeta med i framtiden?

    Älskar dig blogg! Kram

    SvaraRadera
  8. Vill bara skriva att jag ÄLSKAR din blogg och stil!! <3

    SvaraRadera
  9. Vill du bli skådespelare?
    Drömroll?
    Vad är din favoritpjäs?? :)
    Vad är egentligen en studentnation??? Har bott i Norge i 10 år, så jag har ingen aning.. :D
    Kan du berätta lite om dina studier? Typ... är det svårt? Vad tycker du om universitetet +++ ?

    SvaraRadera
  10. VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA COOL?

    SvaraRadera
  11. Har själv tagit studenten nyss och tänkte söka in till nästa år någonstans.. Är nervös för att flytta någonstans själv, rädd att andra ska tycka jag hänger efter, lär man känna folk så pass att man kan hänga runt med dem hela dagarna? Har en syster som flyttade till Göteborg som säger att alla är i olika åldrar och att hon mest hänger med dem hon kände innan och deras kompisar...(i för sig är Goteborg en större stad än Lund).
    Tänkte nu när du stött på kanske extra många människor när du flyttat och börjat på ny skola..Hur är folk? Vad har personer gjort som gjort ett intryck hos dig? Bra/sämre saker? Alltså typ hur skulle en person du träffar vara för att du skulle vilja träffa den igen (som polare)?

    BTW din blogg är så gr8 å awesome!

    SvaraRadera
  12. låtar? spotifylistor? de låtar du skriver ibland är bra så fortsätt skriv tips gärna!!

    SvaraRadera
  13. äter du inge kött/fisk/ägg/fil/mjölk/grädde/kyckling? jag hinner aldrig laga mat! vad brukar du käka?

    SvaraRadera
  14. Huuuuuuur fick du/din pojkvän tag i väskan från svenskt tenn?! Vill ha precis den, men den modellen finns inte att köpa i orange? Mitt materialistiska hjärta krampar lite varje gång jag tänker på den jäkla väskan.

    SvaraRadera
  15. när och hur förlorade du din oskuld?

    SvaraRadera
  16. vilka egenskaper gillar du mest/minst hos folk?
    vad vill du helst jobba med i framtiden?
    bästa flört-tipset?
    finns det någon sida av dig själv som du tror inte framträder så väl på bloggen?
    om du fick välja o vraka lite, hur skulle din ultimata dag se ut?
    hur skulle du beskriva din klädstil?
    har du och elias gjort slutslut? </3
    hur var du då du gick på 1.högstadiet 2. gymnasiet? (alltså hur har du förändrats?)
    vad skulle du vilja säga till 16åriga my?

    din blogg är verkligen b.ä.s.t (och det känns du med är det, alltså en riktigt fin person)

    SvaraRadera
  17. 1.Vad tycker du att man skall göra om man nu 19 år gammal inte känner att livet känns bra? För så är det för mig, jag mår bra men har, förhoppningsvis tillfälligt, förlorat min nyfikenhet och upptäckarlust. Uteliv och äventyr lockar inte, killar lockar inte och allt får istället stå på stand by men det är inte en skön känsla. Känns som när man ligger i sängen lite för länge och att det, istället för att vara skönt är svettigt, smuligt och klaustrofobiskt men möjligheten att ta sig upp verkar inte finnas.

    Tack om du pallar svara! Kram :)

    SvaraRadera
  18. Hur mycket överdriver/förskönar du saker i din blogg?
    Varför vill man och vill man inte bo med dig?
    Hur träffades du och Elias?
    Varför började du på Södra Latin?
    Håller du på något allsvenskt (eller i superettan-) lag?

    SvaraRadera
  19. Haha, så jävla konstig fråga. Men var har Fanny (Klefelt) köpt sin bananplansch/presentpapper? Hon svarar nämligen inte på min kommentar på hennes blogg haha, så du kan väl fråga henne? PUSS

    SvaraRadera
  20. OCH JUSTE! Jag är samma som ställde frågan ovanför, men har du något bra tips på utklädnader inför Halloween??

    SvaraRadera
  21. Är det svårt att få boende i Lund?

    SvaraRadera
  22. Hej My!
    Har börjat på Södra och vill bara höra vad du tycker/tyckte om klassen, skolan, människorna osv. man hör alltid att alla får vara sig själva på södra men känns ändå som att alla är så lika ...
    sen vill jag bara säga at jag älskar hur du skriver!

    SvaraRadera
  23. Ska till Lund på fredag på konsert, sen vill vi gå ut någonstans, men kruxet är att bara en av oss är student på universitet°! Var går vi på fredag? :))

    SvaraRadera
  24. Hur klarar man av att göra slut med någon man älskar men kanske slutat vara kär i? Finns kärlekspirr egentligen kvar i ett förhållande efter det gått några år, eller är det normalt att inte känna någonting?

    SvaraRadera
  25. Om man aldrig får någon, alla ens vänner träffar killar, men det verkar inte få för en själv, hur hittar man någon utan att bli bitter?

    SvaraRadera
  26. Om du kommer till Göteborg någon gång, får jag vara med dig då?

    SvaraRadera
  27. Vad hade du tänkt att göra i framtiden? Någon utbildning eller drömjobb? Liksom om du får drömma hur mycket du vill om framtiden, vad skulle du plugga/jobba/leva osv. då?

    SvaraRadera
  28. Sämsta med Lund? Du skriver mest om allt som är så himla bra, finns det inget dåligt med stan eller tillvaron där?
    Har du varit med många killar?

    SvaraRadera
  29. om du fick säga en mening som hela världen kunde höra, vad skulle du säga?
    bästa drinken?

    p.s. älskar bloggen!

    SvaraRadera
  30. Vad är din syn på droger? Då menar jag bortsett från alkohol och nikotin
    Något du testat?
    Hur reagerar du när folk du umgås med/i din närhet använder det? (bara gissar på att det även händer dig ibland)

    SvaraRadera
  31. Hur är det att bo tillsammans med en kompis? Längtar du någon gång till att få vara ensam några dagar?
    Älskar dina bilder!!

    SvaraRadera
  32. Vart går ditt drömresemål?
    Favorit affärer?
    Favorit stad och varför?
    Har du någon "to do" lista innan du dör?
    Vad är dina bästa tips att göra när du är ensam hemma och INTE bara vill sitta i soffan och ruttna och dina vänner inte kan ses?
    Vad ska du göra nu under hösten/vintern förutom att studera?
    Hur mycket pengar spenderar du på kläder varje månad?
    Tips på hur man inte ska var blyg iför killar?

    Din blogg är så jäkla fin!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  33. Tack för en underbar blogg <3

    Min fråga lyder: Är du bi? eller "bara" hetero?
    Kanske lite privat, du behöver inte svara.

    Puss på dig!

    SvaraRadera