9.27.2013

Senaste från instagram


SEPTEMBERSOL, så fucking ljuuuvligt! Har varit megaglad hela veckan på grund av vädret.

Men också freakat ur i skolan på grund av alla svåra ord och grammatiska termer som ba FLYGER OMKRING utan att jag får grepp om dem. Så sjukt frustrerande att känna sig lite efter hela tiden. (Det har gått bra också och är jättekul men den här veckan har jag verkligen minipanikat)

Har gått på kompisdejt med vackra Julia! Hon skrev faktiskt här och så bestämde vi dejt. Knäppt att träffa någon en inte ens sett på bild (som en blinddate liksom) men vi hade det väldigt fint. Pratade om universitetslivet, pojkvänner, bloggar och så fick jag insiderinfo om Lund ; )

Hängt med min bästa proddarsambo (hon läser musikproduktion och sitter och PRODDAR på bilden) som gjort egna vimplar som vi pimpat lägenheten med. Det står R på vimplarna för imorgon ska vi ha kuuuuuuul

Vi har varit på Sky Bar och druckit Brooklynöl med taggade fotbollsfantaster (bara boys... -.-) Lisa var outsider för hon hejar på Bajen.

Och idag kom min älskade älskade Maria hit och snart anländer två andra favoritpersoner hit så nu ska jag embrace:a att min princess är här. (Och snart 2 till, ååååhhhhh dör)

1 kommentar: