9.07.2013

Takterasser och glasspinnar


I torsdags hade vi en helt underbar kväll, precis som väntat. Det bara kändes på stämningen att det här, det här blir en FET kväll.

Vi gick till novischpuben på Göteborgs nation. Det första vi möttes av var massaaaaa (detta är senare) minibakelser. Så gott. Köpte billig alkohol, minglade med studenter och var mycket peppade.

Puben låg på nationens sjätte våning och en våning upp fanns det en takterass. Jag fick svindel av lyckorus och fick ta tag i räcket. Helt magisk känsla? Det var utsikt över hela Lund och vi kände att det var vårt

VÄRLDENS BÄSTA SAMBOPAR

Sedan gick vi till klubben, shottade fireball, minglade mer, drack 40kronorsdrinkar och dansade dansade dansade.

Igår hade vi en så bra bakisdag det går att få hemma ungefär. Drack juice på en steksolig balkong med hög musik i bakgrunden, lagade pasta med tomatsås, gick till Netto och köpte glasspinnar. 

Jag kollar på många många avsnitt OC. Vi dippar, så går det över och vi är synkat superpepp. Konstaterar hur bra vårt samboliv är. Idag har det varit sommar, jag har legat på vardagsrumsgolvet på en solstrålsgata och fått bikinistreck efter 10 minuter på balkongen. Nu äter jag stekt zucchini och ska snart promenera iväg till festligheter. Imorgon tänkte jag plugga och dammsuga mitt golv men det låtsas vi inte om nu. Adjö! Ha en kalasfin lördag babes1babes!

1 kommentar:

  1. Wohoo älskar att du uppdaterar mycket! Diggar din blogg

    SvaraRadera