9.17.2013

You're my sun, my moon, my guiding star.

Idag fyller den viktigaste personen i mitt liv år. Hon är utan tvekan den person som gjort mig mest arg och ledsen flest gånger, men också utan tvekan den person som gjort mest för att jag ska må bra.
Tack:
för att du alltid trott på mig
för att du alltid låtit mig försöka hitta rätt när det kommer till intressen
för att du gett mig så sjukt mycket kärlek genom åren; trots våra otaliga bråk och alla hårda ord har jag alltid känt mig älskad
för att du lärt mig rätt och fel
för att du blivit arg vid rätt tillfällen, jag vet att jag kommer tacka dig igen om några år
för att du överfört många bra egenskaper till mig: empati, envishet och passion, för att nämna några
för att du lyssnade på mig när jag mådde dåligt
för att du tog mig på allvar
för att du gjort och gör så mycket för vår familj och alla andra i din närhet
för att du förlåtit mig 
för att jag vet att du alltid finns där

Mamma, jag älskar dig så otroligt mycket. Grattis, puss & kram! Saknar dig extra mycket idag.

3 kommentarer: