9.25.2013

Önskelista 2.0

Ytliga saker jag vill ha:
  • Mörklila nagellack, nästintill svart
  • En snygg mösse (ska köpa massor)
  • Svarta höga jeans för 3 PAR (!!!) har försvunnit spårlöst ur min ägo och det sista paret har blivit för tighta :-/
  • En fabulous fuskpäls
  • Shorts snygga över strumpbyxor
  • Typ 100 par strumpbyxor inför höst+vinter
  • Ny eyeliner, snor Lisas…(edit: köpte en!!!)
  • Jodpush-kängor. svarta eller bruuna
  • Sneakers i mängder
  • En svart kappa
  • Långa tunna skjortor/koftor (inte i bomull)
  • Mönstrade tröjor
  • En fodrad skinnjacka (se Acnejackan nedan. Per-fek-tion)
  • Träningstights och löpardojor

Materiella saker jag vill ha:
  • En cykel
  • iPhone-hörlurar (har bara mina Urbanears, jobbigt när en har liten väska vid ~utgång~ och vill peppa på väg till festligheterna / när en tränar)
  • En stavmixer (MAMMA! den vi köpte var FEJK?? Det fanns ingen där??!)
  • En stor snygg garderob
  • Drinkmixer
  • Smoothiemaskin
  • Glassmaskin
  • LP-spelare
  • Fin pepparkvarn
  • Stolar med ryggstöd
  • Vägglampa till sängen i sovrummet

Personliga grejer jag vill ha:
  • Mindre egocentri
  • Mindre rastlöshet; mer lugn
  • Mindre ångest på kvällarna
  • =Lättare att somna 
  • Bättre självförtroende i vissa saker
  • Lättare att gå upp när det är mörkt & kallt

DET BORDE VARA OLAGLIGT ATT GÅ UPP INNAN 08 /skrivet idag kl 07.11, wanna die (sova)

Kylskåps/skafferi-saker jag vill ha(som är …för dyrt…):
  • Honung
  • Färska kryddor (BASILIKA, PERSILJA, KORIANDER)
  • Komponenter till ett asfett barskåp: olika spritsorter (:Vodka, Baileys, Gin, Whisky), utblandning, citron/lime.
  • Svartpeppar 
  • Cheddarost
  • Ett stash av Djurgårdsglass mintchoklad och B&J's
  • Buubbeeel
  • Kolsyrat vatten (punkten ovan syftar till alkoholhaltig bubbel, ja. *★CHAMPAGNE★*)
  • Kapslar till min kaffemaskin
  • Pestoburkar
  • Cashewnötter
  • Kantareller
  • Mango, avokado och vattenmelon.

Andra saker jag vill ha:
  • Mina älskade i samma stad
  • Fler nya kompisar :D
  • En lägenhet i New York och en i London
  • Obegränsat med RESEpengar
  • En biljett till Hawaii
  • En plats på teaterhögskolan/erkänd teaterskola i Lon/NY
  • En kram från alla i min familj
  • Jämställdhet och fred på jorden
  • Biljetter till 1D's konsert 13 juni
  • Harry styles
image

Annars är jag ooooootroligt NÖJD. :-)

1 kommentar:

  1. Hei, jeg har lest bloggen din en stund og om jeg husker riktig så var du på audition til teaterhøyskolen? jeg lurte bare på hvordan prøvene er og hvilke skoler og hvor de ligger?
    Mvh Irene

    SvaraRadera