9.03.2013

firar tista' med en lista

Vad har du på dig? 
Lisas knäppnajsa klänning om e skön och MM!
Hur mår du? Prima idag faktiskt! Solen har skinit, livet är gött
Vad önskar du just nu? Att jag hade pengar på mitt konto. ÅH vad tråkigt att "alltid" behöva önska pengar. Att mitt rum kunde städa sig självt -.-
Vem saknar du? Saknar flera. Till exempel Paulina som skrev världens bästa sms igår <3
Vad har du ätit idag? Yoghurt med banan & pumpakärnor/linfrön, juice, kaffe, massa grööööt, banan, knäckebröd, spenatsoppa och en pannkaka!!!
Vad ska du göra imorrn? Gå i skolan :-) Sen vet jag inte. Lisa ska till Eliott så ska nog ha lonelytime med typ... min dator...
Och på fredag? Vet inte!!! Men det är novischpub på torsdag och jag är ledig fredag så antagligen sova ut och ~mysa~.
Senaste köp? 5 bananer och 10 kuvert.
Vad är du rädd för? Teaterhögskolorna/teater/min kärlek för teater
Vad skrattade du senast åt? Livets ironi, typ.
Vad grät du senast åt? Eh life. Att jag var deppig
Vem sov du med senast? Någon friend
Vad läser du just nu? Började på Falling Angels - Tracy Chevalier idag.
Senast sedda film? Guu jag ser ju aldrig på film. Tror det kan ha varit Känn ingen sorg typ 2 månader sen.
Vilken är din favoritfrukt? Denna säsong är det krispiga äpplen som en pallar längs vägen till skolan, mmmm
En person du tycker är snygg? En ung Leonardo DiCaprio dör jag för, typ.
Heheheh blev mycket Leo här, det bjuder jag på.
Blir du lätt svartsjuk? Japp, fast konstigt nog mer när det kommer till vänskap än kärlek. Kanske har att göra med mitt & Elias förhållande, att jag litade så mycket på honom/var så trygg i vår kärlek.
Din favoritkaraktär ur en serie? FÖR EVIGT Chuck Bass<3Blair Waldorf (Gossip girl), har fått en grej för Seth nu när jag börjar kolla på OC igen ooooch älskar Jessa i Girls.
Vilket språk hade du velat lära dig? ALLES. Men eh...italienska, ryska, tyska, kinesiska!!
Vart vill du åka just nu? Ingenstans faktiskt. Skulle dock gärna ha en bille till Stockholm om 3 veckor och en till Hawaii när det blir mörkdeppslaskhöst. Ett Gbg-besök hade inte varit helt fel heller. Hehe, min nya kärlek inför Gbg... Och London vill jag till!!
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? En cykel, grejer till lägenheten och att få hänga med min familj & mina bästa vänner.

Lisa hälsar! :-)

7 kommentarer:

  1. från en harry styles älskare till en annan,( dock är jag mer för liam och louis) kan du inte länka dina favoritklipp? grym blogg btw

    SvaraRadera
  2. Äpplen, mmm.. <3
    Äpplen, studentmat som heter duga! Perfekt och lätt att ta med, lätt att ute utan slafs. På typ raster och så. TIHI.

    SvaraRadera
  3. Den klänningen är delicious! Var är ifrån? Pussss
    (snälla säg inte second hand, snälla säg inte second hand)

    SvaraRadera
    Svar
    1. second hand : ( uppriktigt ledsen över det svaret haha.

      Radera
    2. second hand : ( uppriktigt ledsen över det svaret haha.

      Radera
  4. Fasiken vad fin klänning! Den passar dig perfekt ju.

    SvaraRadera
  5. hmm alltså hehe detta kan vara mkt awkward men jag tror du glömt svara på mitt mejl om kompisdejt..

    SvaraRadera