9.24.2013

photobooth_tisdag

Hej alla tisdagströtta gullos!
Idag:
Vaknade så FACKING trött efter en ~hård natt~ (ni kan ju läsa inlägget nedan så fattar ni grejen).  Å ändå ganska gullig nyvaken på bild nummer 2 visst? (Gjorde mig så söt jag kunde i morgontillståndet)
Tog mig ändå opp, gjorde  en kanna kaffe och gröt❤ som jag sedan åt å drack till 2 avsnitt av Orange is the new black. (Fast på en gång!!!) 
Sedan var ögonen lite lättare att hålla öppna, heh

DÅ!!! Storstädade jag!!! Massa!!! Alltså, jag dammsög liksom i kökslådorna och längs lister osv. Mycket bra grej. Sedan sken solen helt plötsligt och när jag stod i duschen plingade Lisa på. Så vi hängde i solen på ballen, pluggade varsitt och förberedde inför en myyycket peppig sak.

Igår shoppade jag:

Mösse // Kjol // Eyeliner, allt från H&M för 50 kr styck.
Alltså 3 saker om detta då:
  1. Kjolen e ju bara för fulsnygg så jag kunde inte låta bli! Gick intuitivt till den när jag såg den, sen tänkte jag efter och ba nä den är ju jätteful, men sen kände jag JO!! Bejaka!!! 
  2. Jag tappade min eyeliner på Berghain i somras och har gått utan sen dess. Mycket jobbigt då jag använder det nästintill dagligen. Har alltså lånat från kompisar sedan juli? Bodde i princip med Agge i somras och hade då hennes och nu Lisa men 1. vill ej snylta 2. ögoninfektionsrisk! Otroligt hur glad en kan bli för en eyeliner!
  3. Jag ÄLSKAR huvudbonader, det ääär det bästa. Bestämde igår att mössa ska bli *min grej* i höst/vinter. Så bra grej för en har ju hört sedan barnsben hur hiimla viktigt mössa är när det är kyligt ute
    DOCK:

Har ej bestämt hur jag ska rocka mössan. Är det fortfarande inne med hipsterrull? Hehehehehe är halvt skämtsam halvt seriös

OK nu ska jag carpa septembersolen och äta middag UTOMHUS! Adieu. 

1 kommentar:

  1. Du är ju vråååålsöt. Alltid. Men speciellt morgontrött och nyvaken, tyckte jag.
    Och visst är Orange is the New Black bra?! Har sett hela första säsongen - väntar på andra nu.....

    Hahahha, alltså kjolen.. Har inte ord....!

    Åh, texten. Dina kommentarer gör mig fasansfullt glad och helt überrörd! <3
    Kan tyvärr inte skriva något här, internet är för offentligt och det här är alldeles för allvarligt.....

    SvaraRadera