9.17.2013

Aktuella älsklingar

MAT: Mango Chutney!!! Herregud vad gott det är? Jag och Lisa köpte det häromdagen när vi gjorde wraps och aah shit, nu har jag det till/på allt...he
DRYCK: (Alltid kaffe). Men sojamjölk!
MUSIK: Har kommit in i en old times-period. Lyssnar på Rolling Stones, The doors, Bob Dylan & Queen på repeat. När jag ska peppa lyssnar jag på typ... Avicii : )
LÅT: Elefant – Lagar Din Mat ALLTSÅ den här låten. Älskade den i playahead-version back in the days (typ sexan) och upptäckte den på väg hem i lördagsnatt. Blir så nostalgisk och GLAD. (Den är ju inte jättebra alltså, men kan ändå gå på repeat)
PLAGG:

Har en dålig klädperiod. Vill bara ha på mig bekväma grejer, massa smycken och LISAS DOJOR!! Bästa grejen med att ha sambo: Delad garderob. Nä skoja men top 3 i alla fall.
TV-SERIE: Skins.
<3 Emily <3 Naomi <3
<3 När Cook och Pandora kör twister <3
SYSSELSÄTTNING: Kolla serier, sova, kolla på Idol...........~life with fever~......

........fast HA-HA (inte skratt-haha utan som när någon hoppar fram med ett svärd. typ.) nu ska jag promenera till föreläsning! Fuck you febern!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar