10.25.2013

Uppdatering från knäppot

Ok hur går det med det där med att bo ensam?
Detta skrevs igår, första kvällen i ensamhet:
jag KAN inte vara ensam för länge med mig själv/när det är mörkt. det GÅR inte. alltså herregud.
jag låg och levde fancy life med min första ELLEtidning since nybliven utflyttad tonåring och så ba känner jag hur något tunt kittlande landar på min axel. vad är det? en sådan här långbent tunn liten spindeljävel!!!!!!!
TUR att jag inte är spindelrädd alls (till skillnad från allt annat som kryper, typ) utan jag ba (okej jag freakar ur lite av själva överraskningen) lyfter på den och kastar iväg den. sen går jag upp, hämtar den på golvet och släpper ut den i ~the wild life~(ut genom fönstret, heiidoo). MEN sen så sätter jag mig på sängen, ska återgå till fancy life aka. tidningen men kollar upp i taket för att en snabb tanke om spindelbo slår mig (jag har nämligen under kvällstid vaknat till av just den där lilla kittlingen på typ nyckelbenet men sen insett att det är mitt hår/min halskedja) så ba ser jag typ spindelnät???? (ASSÅ PYTTELITE) och sen ba ser jag hur vägggarna rörrrr på sig och nu är jaggggg out of control. skakar. hallucinerar.

help
me



____________________________________________________________________________________________


Igår missade jag hettot till vänster som spelade på Mejeriet här i Lund. Uppoffringarna en gör under halsflussens styre. MM ni får i alla fall den här snygga bilden på de här två. Adam Pålsson och... Adam Lundgren va? Skäggig han blivit! 
Istället låg jag uppe och kollade igenom folks instagram-arkiv. Ramlade över denna och fick saknadsattack efter min stjärnsyster Alice <3 

Och sms:ade med min andra sistah, som jag i stunder av greatness kallar för "S", taget ur Gossip Girl. True tonåring. 

Härlig köksbänk. Visst? Åt knäckebröd med ost+gurka till frukost, så sjuuukt SVENNIGT. 
Frukost. Nä, läser inte Drömfakulteten för 68:e gången, bara delade med mig av favoritcitat till en ordälskande classmate. Vi delade texter med varandra igår, det var fint. 


Hade det så himla mysigt i köket med mig själv. Tände rökelser och lyssnade på härlig musik.
Mr. Buddha I Love You. 


Älskar att det alltid är fest i vårt kök! Vimplar och serpentiner osv, kommer aldrig ta ner dem 
Pysslade även med denna. Nu sitter den på väggen och väntar på att få påfyllning av pluggplaner och annat skoj. 
Här en del av alla kalasgoda grejer jag fått av min farmor, farfar och kusin. Så bra att ha släktingar i samma stad som kan vara substitut för mamsen & papsen när en har influensa. 

Så avslutar vi med en fin bild på min mamma & pappa nr. 2. Saknar de redan : ( Tur att de faktiskt bor i Skåneland och bara är på Stockholmsvisit.

Juste... en till grej....

JAG FICK GODKÄNT PÅ MIN TENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har fått G väldigt få gånger förut men kände såhär:


 elite2
Godkänt alltså.......
imageGoooodkäääääänt mittt liiiiiv eeeee över 

...SKOJA!!!!! En går väl inte på högstadiet/gymnasiet längre där en gråter för ett MVG-? (Så fucking skönt)

På riktigt kände jag:



*I'm theeeee beeeest!!!!!!* 

*Äh...var väl inget........*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar