10.19.2013

Jobb, nya stolar och kundvagnshäng



I onsdags på väg till teaterhäng. Jag och Thomasine pallade äpplen och sen diskuterade vi hela kvälla

Halva den här veckan har varit riktigt sugig faktiskt. Varit oerhört apatisk

Men i torsdags jobbade jag!


På nationernas bästa klubb, Kålles. (Ok har inte varit på övermånga men aaalltid (dvs 3 gånger) haft svinkul på Kålles.)

*Fotar supersmygigt pga vill inte att någon ska se när jag tar egopics* Ville fota mig i min supersnygga jobbartröja men vågade inte gå all in, hehe

Det är 4 barer på Kålles, här är den mysigaste. Längst inne i hörnet. Vi blandade sliskiga drinkar och jag fick dricks ;-)

Maximus och jag

Fick ett fint hjärta målat på kinden också. Fråga mig inte varför jag ser full ut, det var jag av uppenbara skäl inte.

Efter 11 h jobb (svinkul! svinstressigt i ena baren och en tjej kastade vatten på mig för att det var "begagnat" haha.) gick vi på SEXA (=efterfest för alla som jobbat). Mycket mycket roligt.


Igår var vi på korridorsfest. Spelade ölspelet, fick skrattpanik och stod med 3 bra tjejer och ASGARVADE i 20 minuter samt hängde lite i en kundvagn. Nice. Snubblade dock i trappan när vi kom hem och har så facking ont i kröppen idag.

Idag har jag storstädat köket, titta så fint!!! (Ni skulle sett förebilder....) Och vi har nya fina Myran-stolar. Älskarom.

Nu är mamma & pappa här (Lisa & Eliott) och ska göra G&T's men jag ska snart promenera till Coop för att köpa POPCORN. Filmkvällllllll med mig själv oooja.
Puss adjö hejdå.

2 kommentarer:

  1. 1. Tycker att din blogg är himla, himla fin alltså
    2. Häpnar ständigt över dina nyfunna Lundvänners speciella namn. Tycker att vartenda namn du rabblat upp i bloggen är så fina och unika att jag bara dör. Vilken grej.

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg så mycket!!

    SvaraRadera