10.28.2013

Måndagslikes.

Usch och fy vad jag är dålig på att gå och lägga mig i tid. Riktigt superdålig faktiskt. I alla fall, idag tycker jag om:



  • Rosa universitetshus
  • Att heeela Fucking Åmål finns på youtube. Kolla här!!!!
  • Kilopriset 10 kr på Satsumas på Ica Malmborgs
  • Att lägenheten luktar AJAX och varje golvyta är så ren att jag mer än gärna ligger på den
  • Den här byxdressen:
(SNÄLLA GE MIG, SKULLE ROCKA DEN SÅÅÅ MYCKET)
  • Den här musiken: White PandaD'Angelo – The Line och Lalehs nya skiva.
  • Mig själv!!!! Hallelujah!!!!! Klarar faktiskt det här med att bo ensam helt prima än så länge.
  • Spontansms från min älskade bästaste finaste Agge med massa fina ord. 
  • Vädret. Alltså jag vet att det är fruktansvärt med storm pga. konsekvenserna som blir, men måste väl ändå få tycka om att gå i medvind och nästan lyfta från marken? Livet känns så härligt dramatiskt precis då. Och väder ändå, vad häftigt det är!
  • Sista avsnitten av Californication säsong 2 (Ezra Miller guuu) 


Nu ska jag FAKTISKT gå och lägga mig. Godnatt på er hjärtan! Juste en till grej jag gillar: ER! Att ni skriver gulliga kommentarer om persienner/tända lampor/podcasts på mitt mörkrädsla-inlägg nedan. Har aldriiig förstått när bloggerz ba: ÅååÅ älskar er mina läsare ni är bäst. Jag har alltid tänkt: Men gud, kom igen, du känner inte ens dem, sluta lek. Men fattar verkligen nu! Vet ju inte ens vilka ni är men blir så sjuuukt glad av er bara att veta att ni finns liksom och det känns lite som vi är ett nice gäng :-) Love till er alla!

2 kommentarer:

  1. Yay! Men man blir faktiskt som ett litet gäng. Ett modernt litet cyber-gäng. Hehe. Och det är fint! Puss!

    SvaraRadera
  2. Asså ääälskaaaar californication. Dör för att den serien är så bra. Säsongsavsnittet säsong 3 är dock 1000 ggr sorgligare… gud vad jag grät…

    SvaraRadera