10.14.2013

Florahelgen


I fredags vaknade jag upp och fann den här puddingen i köket, hon hade fekkat kvällen innan och var på det där kalashumöret en är på innan bakfyllan kommer ikapp.

Åkte hem till Angelika och åt frukost + förhörde varandra inför dagens tenta (även min första tenta ever, var faktiskt svintaggad hehe)

Sen har jag inga bilder förrän kvällen då jag och min älskade äntligen återförenats <3 Var sååååå lyckli

Vi drack vin och peppade

Sen åkte vi till Köpenhamn där vi mötte fina Magdalena. Drack mojitos på en nice bar och pratade om kreativitet/jobb/Lund


Så tog vi Magdis cykel mot Köttbyn

:-)

Hamnade på en bar, som inte var en cocktailbar


Så vi drack ÖL

Vi lekte lekar och dansade och var så pepp, när vi skulle gå på toaletten kunde vi inte stå still utan dansade i kön. Fint så

Sen gick vi vidare

Vi gick till Bakken och dansade, träffade roligt folk och hade det nice. Jag var nära på att somna på dansgolvet för jag kom i sådan trans!!! (älskar det)

MMM bra kväll

Vaknade i Magdis asfina lägenhet, åt frukost och åkte sedan tillbaka hem till oss.

Resten av lördagen var: kaffe i sängen med bästa Paulina, thaibuffé, rödvin i köket, en ny lek och en dramatisk fest.

På söndagen var jag på teaterrep i 7 timmar

Och detta var dagens bästa. Annars var det mest ånghäääst och APATI (fast teatertimmarna var rätt fina. Ligga i Remonas knä och bli klappad på, göra improvisationer och brainstorma teman till pjäs)

Alldeles för lite, men väldigt underbar, tid med min bästa bästa person.
KOM TILLBAKA SNART LOVA (det vet jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar