10.10.2013

Tentavecka intekulvecka

Hej.
Min vecka:

I måndags hade jag gäster här, nämligen "min" ensemble från LUST (Lunds studentteater) och vi hade pizzaverkstad

Troy, Henning och Elin. Plus Christian, regissören, i bakgrunden. Vi lagade & åt pizza och sen satt vi på kuddar i vardagsrummet och diskuterade allas viljor och definition av form/innehåll.


Skype:ade med finaste på kvällen och han berättade om jättesköldpaddor och skulle iväg för att rädda en strandad delfin <3

Lisa har kommit hem (ja för det här är ju vårt hem nu :))) från Stockholm och proddat/musicerat i vardagsrummet.

Under ett seminarium i tisdags gick brandlarmet och vi fick fortsätta lektionen utomhus....åååååå ser ni hur vackert?

Sen har jag:

Pluggat

Pluggat

Pluggat

Pluggat

ooooooch

Pluggat!

Men:


Hösten e fin!

2. Jag har fina klasskompisar att plugga med (Karl på bild 1 och Angelika på bild 2)
3. IMORGON äre över (för några dagar i alla fall) och då blir det roligare innehåll här.

Imorgon är även top 3 bästa dagen sen jag flyttade hit tror jag för jag får besök av en person jag längtat ihjäl mig efter hela fucking tiden, har seriöst gråtit av längtan (ni kanske kan gissa vem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar