10.17.2013

2.

Jag har något inom mig som liksom pyr, men inte blir till något större; typ konkret bubbel att bubbla ur kroppen ut i något ännu mer konkret

eeeoooj vad luddigt, någon som är med mig?

Tänk om jag kunde måla! Då skulle jag måla nu

Istället:

Ligger och gör iiiingeeentiiiing vettigt i min säng. Embrace:ar min PMS genom att ba... göra inget...gräma mig i ~allt-suger-känslan~

Vad jag brukar göra när ingenting känns kul = skriva listor på framtida saker som faktiskt känns kul:
  • Om cirkus 1,5h ska jag ta mig iväg på mina trötta ben för att jobba på Göteborgs nation i tiooo timmar. Just nu känner jag: mäöö, men ändå, vad kul det kommer bli. 
  • I helgen ska jag, förutom tråkiga saker som att plugga, ha idolkväll med Lisa och kanske åka till Köpenhamn
  • Om två veckor eller så är det halloween och jag hoppas på många kuliga halloweenfester
  • Den 9-10 november är det GA-balen här i Lund och jag ska vara uppklädd och ha det riktigt fint
  • Eventuellt Stockholmsbesök
  • London och återförenas med min Fannyboo
  • Julstämning. Fler satsumas, mörka mysmorgnar i läggan, julkalendern, doft av kanel & nejlika, julpynt, ljus, JULSÅNGER
ok vi slutar där innan jag går in på våren och tjofaderittan. Det är faktiskt bara oktober, hehe.
Jahapp.

Vad ska jag skriva här? Jag har bestämt mig för vad jag ska plugga nästa termin. Pepp. Johanna ringde mig nyss och droppade en FET idé. Pepp. Livet bjuder på så många möjligheter. Pepp. 

1 kommentar:

  1. Johanna Frostling17 oktober 2013 kl. 20:41

    Ja så fakking fett alltså logga in på facebook!!! ...nej fan du jobbar ju. ÄR SÅ TAGGAD PÅ DETTA HAR KOMMIT PÅ MER GREJER. älskar dig

    SvaraRadera