10.07.2013

Hej och godnatt

Hej! Jag bara plöggar (/borde plugga) så nu pausar jag med en lista. Improviserad.

Hur mår du idag:
Jag mår prima bortsett från pluggstressen. Och det gör ont på min vänstra rumpa (tänker inte använda grisordet)(ok typ höften i och för sig), hittade en fästing där!!(?) plus eftersom jag numera är hypokondriker leder detta till lite psykisk ohälsa då jag fått för mig att jag fått TBE av denna fästing och därför haft koncentrationssvårigheter senaste månaden...puh..

Vad är det bästa med idag:
Besök av min LUST-grupp, äta pizza och diskutera arbetsprocess på kuddar på golvet och att Lisa inte är i Stockholm längre utan i skrivande stund sitter och spelar/sjunger alldeles ljuvligt :') OCH att jag nyss läste klart min bok som jag har seminarium på imorgon. Körde ett segervarv i vardagsrummet...

Vad är det sämsta med idag:
Att jag bara pluggat...typ... Och att jag vet att jag måste plugga ännu mer imorgon.

Vilken dag på veckan tror du kommer bli bäst:
VET att det kommer vara fredag, för då skriver jag tenta (=lämnar det bakom mig) och så är världens bästa kompis här då!!!!!! paniken

Låtar du knarkar just nu:
Egentligen hela min oktoberlista, för den är så nice. Men den här får jag lyckoYEAH (ni vet när en ba mmm vad NICE allt är) av och så lyssnar jag på Maggios nya alll theee timeeee

Vad tycker du om oktober månad:
Den känns varm, välkomnande, trevlig

Vad skrattade du åt senast:
Elias som skrev en nästan-haiku dikt om sköldpaddor. Ååå

Vad vill du ha just nu:
En godkänd färdigskriven tenta, koffeinfritt kaffe (är sugen på kaffe men kan av uppenbara skäl inte dricka något nu, klockan 23:30) och att trötthetståget ska anlända!!!

Godnatt min skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar