10.22.2013

Tisdagslista.

Vilken dag är det idag?
Tisdag fast onsdag om 1h.

Vad ska du göra ikväll?Ska hänga lite på pinterest, sen äta upp glassen som min fina kusin kom förbi med <3 

Säg två bra uttryck:"Wow.", "Alltså, jag har så sjukt bra feeling!!!", "Festligt!", "PEPPEN", "Äkta ***", "Guuu vad nice", "Livet, vilken grej", "JA bror" (gärna av Lisa om jag föreslår något) osv. Finns så många bra uttryck, kunde inte hålla mig till bara 2. 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Vaknar 09:30 fräsch och glad av att solen skiner in genom fönstret bredvid någon jag tycker om, får morgonmassage, äter ägg+vattenmelon+nybakt bröd på balkongen, delar på en kanna gott kaffe, skrattar, lyssnar på peppig musik. Åker och spelar kravlös härlig teater med min gamla klass och skrattar så vi får magknip. Badar i havet, äter italiensk glass. Går på shoppingrunda med min familj och avslutar med lunch på restaurang dit även släkten kommer. Möter bästisar och annat härligt fint folk och picknickar med massa vin och hummus/baugette/körbärstomater/smågodis, leker lekar, det är eftermiddagssol och alla är lyckliga. Går hem med någon och duschar/piffar till hög musik. Går ut och dansar och efterfestar på hemmafest tills morgonsolen strömmar in.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Blir töntigt glad när jag får höra att jag är ROLIG, för det får jag sällan höra, haha. Också smart och när folk säger att de blir glada av mig/att jag gjort något för dem. Att känna att en berikat någon är bland det finaste som finns. 

Känsla prick nu.
Är varm, skör, varenda cell smärtar och jag crave:ar beröring/INFLUENSA *tycker synd om mig själv*

Vem saknar du?Mamma, pappa och Elias. Jättejättejättejättemycket.

Något som är asbra att ha:
Stavmixer. Då kan en göra det godaste som finns (efter glass): hummus. 

Vad är du bra på?Ge uppdateringar om hur jag mår ehe. Har ett störigt behov av att självömka när jag mår pissigt och visa när jag mår fantastiskt. Nej men ok något bra då…Är grym på limbo. :-)

Vad vill du ha?
Energi och torsdagspepp innan Sky bar:


Vad tycker du är roligt?
Igenkänningshumor. Solsidan. Mina vänner. Stela situationer. Jag själv. Att dansa.

Vad är du dålig på?Ta tag i jobbiga grejer i tid

Hur ser du ut när du är nyvaken?


Vad var det senaste du skrev i Word?
Haha det här: 
en så fantastisk jävla insikt:
KÄRLEK ÄR SÅ VACKERT

….?????
jag vomerar inte mentalt? jag är inte cynisk? jag tror på kärlek?
jag mår inte dåligt av andras kyssar? andras symbios-skratt? andras tvåsamhet? andras kärlek, som inte är min.

kärlek är så jävulskt vackert, det är fan det finaste som finns!!!!!!!

Får vi se hur du ser ut nu genom webbkameran?
Helst inte med tanke på mitt tillstånd men OKEJRÅ. Duschade faktiskt förut så ser ändå ok ut. Mina bästa vänner: termometern och ipren-kartan. Fancy life.

Topp 6 artister enligt ditt Spotify?
Prince, Veronica Maggio, Karl X Johan, Breakbot, Erykah Badu & JayZ. 

Vad läser du nu?Så fort jag är lite mindre feberyr i huvudet ska jag börja på Disgrace (som ska vara utläst på torsdag...nice...)

Godnatt partypeople! Önska mig att krya på. Jag behöver det verkligen då denna veckan var planerad att vara kötta-plugg-vecka (vilket inte går med 40 graders feber....*självömkar igen*) Slängkyss till er alla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar