10.26.2013

Nedräkningslista / Lördag

ÄLSKAR 10, 9, 8...-listor så här kommer en by ~me myself and I~

10 ord du gillar:
  1. Wow
  2. Festligt
  3. Förbannat
  4. Psykosomatiskt
  5. Dröööm
  6. Idiot
  7. Amazing
  8. JA
  9. Zumba
  10. Javisst
9 platser du kyssts på:
  1. I en grotta
  2. I min säng
  3. På busshållsplatser
  4. På ett staket vid Mariaberget
  5. Under vattnet
  6. På en cykel
  7. I en garderob på en fest
  8. På klubb
  9. På festivalkonserter


8 bra saker som börjar med ditt namns bokstav:
  1. Mamma
  2. Morötter i ugn
  3. Malmö
  4. Marknader
  5. Mellis
  6. Mysa
  7. Mustascher 
  8. MiguelMusiqMatt CorbyM83 & Manu Chao
7 saker du hoppas på innan 2013 är slut:
  1. Klara resterande tentor
  2. Köpa gymkort så fort jag är helt friskus och börja träna
  3. Klara av att bo ensam nu i 10 dagar
  4. Stockholmsvisit
  5. Få fler vänner här att dricka kaffe med, äta middagar med, ha spelkvällar med, gå på museum med och ringa när en är ledsen. 
  6. Ha fett mysiga decembermorgnar med min sambo <3
  7. Ha TIME OF MY LIFE, nä, men ha väldigt roligt (men ändå sköta mig såklart)
6 förälskelser genom tiderna:
  1. Johannes som gick trean när jag gick ettan (lågstadiet). En gång var vi med varandra på rasten och då sa han "alltså, vet du att några kallar dig för femkronan? För att dina ögon är så stirriga". Blev SÅ ledsen, hahah
  2. Adde som gick i min mellanstadieklass. Var kär i honom heeeela mellanstadiet och en tid var vi ihop, sen dumpade han mig för min bästis :-/
  3. Rickard 
  4. Sebastian. Första killen jag kände för "på riktigt", sen blev han tillsammans med Flora ni vet. Haha <3
  5. Harry Styles 
  6. Elias. 

5 grejer som finns i mitt kylskåp nu:
  1. Sojayoghurt
  2. Ägg
  3. Körsbärstomater
  4. Kaffe
  5. Sojamjölk
4 saker jag ska göra idag:
  1. Börja på en litteraturuppsats om karakterisering 
  2. Leta balklänning i Malmö med Franziska
  3. ...tvätta håret...
  4. Laga ordentlig middag och äta den!!!
3 kombinationer av personer du vill ha i ditt kök nu:
  1. ALLA i min ex-klass från gymnasiet. åÅåå wow 
  2. Elias, mamma, pappa, Ossian, Flora, Johanna, Agnes, mormor, morfar, farmor, farfar, Molly, Emma, Lisa, Paulina. (Hahahha ok det räcker)
  3. Harry Styles, Klara Tuva, Adam Lundgren, Leonardo DiCaprio, Nathalie Portman, Ezra Miller, Adam Pålsson, Fanny (fast kanske inte, det blir konkurrens om HS då......hm), Obama, Gudrun Schyman, HanaPee, Kanye West, Beyoncé. Ok stopp My du spårar
2 saker du önskar att du var bäst i världen på:
  1. Språk. Fatta kunna ALLA språk i hela världen. Wwoooowwww
  2. Teaaaterrrr (men svårt att vara bäst i världen på; sjukt subjektivt, som med all konst)
1 photoboothgif som visar din outfit och ditt humör:
ahdzMN

Adieu. 

1 kommentar:

  1. Du verkar så jävla härlig, jag skulle vilja vara din vän!

    SvaraRadera