10.15.2013

1.

Ett bloggtips: http://whenyouareafeminist.tumblr.com/
Ett tillstånd:

Utrååååååkad
En tanke: Vaaaaad ska jag gööööra med denna kväll
En sak jag ätit 4, snart 5, av idag: SATSUMAS
En låt jag inte kan lyssna på och undvika tårar: Jon Hopkins – Abandon Window
En grej som fått mig att må bra idag: Prata på litteraturseminariet utan jobbigt nervöspirr i magen 
En sak jag önskar: Självdisciplin 
En sak jag inte ser fram emot imorgon: Börja 8.15 och därmed behöva gå upp 06.30
En sak jag ser fram emot imorgon: Teaterrep och gå på bio med Lisa.
En sak jag ska göra nu: ......läsa..........söka social stimulans på FACEBOOK
En artist jag knarkar: Prince
En sak jag borde göra i helgen: Organisera våra kläder, fixa garderobssubstitut.
En sak jag vill göra i helgen: Äga en garderob att organisera kläderna i, åka till Köpenhamn med ett nice gäng
En sak jag ska göra nu: Solhälsningen

Adjö!

1 kommentar:

  1. vad hade du för monolog/scen när du sökte scenskolan förra året? och vad hade dina kompisar som sökte för monologer/scener? /// en som ska söka scenskolan till vintern

    SvaraRadera