10.02.2013

Oktober 2012 genom photobooth.

Jag har så SJUKT många photoboothbilder. Måste ju göra nåågot av det, därför kommer här en summering av okober månad 2012, genom mitt photobooth-arkiv:

Kom hem från Grekland och poserade alldeles gyllenbrun (ohja) med kaffe och nymålade naglar.

Var glad!!! Kände uppenbarligen victory

Hade nya mönstrade strumpbyxor och åt massa mandariner, ååÅÅ mandaringsäsong!!!

Var glad när jag och Elias gick ut på skogspromenad med satsumas/mandariner, godis och kaffe i termos.

Och ledsen någon annan gång när jag ätit godis och det var slut, hehe. Tror jag just denna gång pluggade och sedan postade detta i vår klassgrupp på facebook.

Poserade i pyjamasskjorta och Hannahs 70tals-bågar.

Det gick löss i vår klass och när jag luskammat mig och inte funnit några små lusar postade jag denna bild i klassgruppen, hehe. Jävla troll

Sedan packade jag väskan för att första helgen i november åka till Paris.

Oktober var en mycket bra, glad & okomplicerad månad. Känns lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar