2.07.2013

Tillåt mig att vara narcissist


Idag har jag snedbena!

Och är mycket glad! Pga:
  • Ska träffa Flora
  • Är nästan frisk
  • Känner mig kär i cirka allt.
  • Det är helg imorgon!
  • Solen skiner nääästan


Angående snedbenan: Kan ej bestämma mig om jag känner mig för en lady eller en liten pojke.

Får massa volym i alla fall!

Dagens outfit: (Kör på temat blå+silver) Tröja från Italien, kjol från Monki, skärpet är min lillebrors gamla och smycken från MORMOR.
3Bt2wr
Tips från coachen: DANSA i er photobooth/webkamera/whatever. Man blir så happy! Men nu är jag matt... är ju inte helt frisk hehe.

Ska aldrig mer posta såhär många photoboothbilder i ett inlägg igen (känner mig uppenbarligen festlig idag. Mycket troligt pga. har legat i en säng i mjukiskläder två dagar i rad), haha. Japp. Det var väl allt. Glad torsdag!

2 kommentarer:

  1. Haha, My, du är underbar!
    Jag vet typ din känsla. Gånger tusen. Jag är så kär och lycklig och glad i allt just nu. MWIHIHIHI :D :D :D :D :D

    SvaraRadera