2.19.2013

L i s t a

Detta ser jag omkring mig: ELLEtidningar, en apelsin, kaffekopp, pennor och en lampa.
Detta ser jag utanför fönstret: Ledsna träd och små små snöflingor.
Dagens bästa: Få saker gjort (har städat och pluggat!!!), spela tennis, Elias kommer hit ikväll. Men bästa av allt: fick brev från Paris. Ska visa er sen...kanske...
Dagens sämsta: Städa köket

Dagens hjälte: Elias som ska köpa glass till min sjuka lillebror och jag som städar ett äckligt kök trots viss fobi!
Detta är jag extra stolt över hemma: Fina flygeln och att min mamma har så bra smak/är duktig med inredning.



Detta vill jag köpa till min bostad: Massa växter, stavmixer och pastelliga möbler.
Detta går mina pengar till: Mat, kaffe, bio, ibland kläder och...öl...

Detta lägger jag aldrig några pengar på: Elektronik och läsk.
Tio ord som beskriver mig: Upp & ner, envis, händer, glugg, bitch?, detaljer, lycklig, glass och nyfiken.
Tio ord som känns främmande: Likgiltig, sommar(tyvärr), "strula", "awesome", "one night stand",
Tio ord om ord: Bäst beskrivande bedyrande befogat bajs ballt bimbo banalt blomstrande beundrande.

Jag älskar mitt liv för att: Jag har så extremt fantastiska personer i min omgivning, det är innehållsrikt och jag får hålla på med det jag älskar.


Såhär ska jag förbättra tillvaron: Ta vara på sista tiden på gymnasiet, umgås mer med min pojkvän, träna, vara nöjd med mig själv och balansera (inte bokstavligen, heheh).
5 saker som doftar gott: Grön såpa, vår, nybakt bröd, män, källare/vissa tunnelbanaperronger.
5 saker som luktat illa: Järn, rapar, viss fisklukt, mamma scans köttbullar, kisssss
3 saker jag vill känna doften av: Syrén, Elias och nya lakan.



Listan är egenkomponerad med frågor från en listbok jag äger. 

1 kommentar:

  1. Glugg, haha, åh, så My. Tänker på dig direkt. Älskar din glugg, den är så bedårande.

    Det är för att man inte ska gå KBT mer än 10 gånger, egentligen. Man ska ha ett visst problemområde och arbeta med det, men det är oftast ingen långtidsterapi - det är inte meningen med KBT :) Men jo, KBT är ju dyrare. Men det är också det jag är mest inriktad på!

    SvaraRadera