2.24.2013

Söndagens.


DAGENS LÅT: Canned Heat – Going Up The Country  Den har gått på repeat och så har dagen känts lite som det.
DAGENS KLÄDSEL: Svart sammetslinne, svart kjol, beige kappa, Elias halsduk och mina största örhängen.

DAGENS FRISYR: Hästsvans. Är så glad att mitt hår växt till sig liite så att jag kan ha en någorlunda.
DAGENS MAT: Äggfrukost och tofumiddag.
DAGENS VILL HA: Kläder kläder kläder. Bikinis till i sommar, klänningar, nya strumpor, stickade tröjor.
DAGENS SAKNAD: Johanna jättemycket. Skulle fortsätta med "Världens bästa människor"-inläggen men slutade skriva för det högg av saknad. Och Alice.
DAGENS DROG: Pinterest. Har appen och är så. beroende.
DAGENS KÖP: Kaffe + brownie från 7-eleven.
DAGENS GODIS: Brownie och överblivet smågodis från igår.
DAGENS HUMÖR: GLAD som sjutton! Kunde förnimma den där sjuka lyckan man har när det verkligen är vår.
DAGENS SKRATT: http://whatshouldwecallme.tumblr.com/
DAGENS GRÅT: Läste det här och blev tårögd/snyftade lite, men har inte gråtit.
DAGENS DRYCK: 3 koppar kaffe, 1 glas grapefruktsjuice och 1 kopp te. GUD jag har inte druckit något vatten alls idag? Måste gå och dricka nu tror jag hehe.
DAGENS LÄNGTAN: Elias :) :)
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hm, pratade med Maria i cirka kvarten för någon timma sedan. Det är sällan jag pratar så länge i telefon, det är sällan jag pratar i telefon överhuvudtaget. Vi pratade i alla fall om veckoplaner, sol och en viss person.
DAGENS PERSONER: Min Floraaaaaaa min blomma min sol mitt lyckopiller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar