2.14.2013

Godmorgon!

Något är lite fel med min dator så jag kan inte ladda över bilder. De senaste dagarna har jag mest kollat på serier för att fly den gråa verkligheten.

För en vecka sedan följde jag med Flora på ett event i Moodgallerian som Ellen hade fixat så fint. Vi fick lära oss blanda drinkar, kolla på konst, provsmaka ost och det hela avslutades med en supergod middag på en asiatisk restaurang. Sedan dansade jag & Flora vidare till Kåken. Kan ju inte visa bilder, men så sjukt bra kväll i alla fall!

Andra bra saker är att jag träffat fina människor:


Jag fikade med Anna häromdagen. Vi gick i samma klass i högstadiet och var väldigt nära det sista året.  De två bilderna ovan är från nian när jag sov hos henne minst en gång i veckan.
Det var SÅ mysigt att träffa henne, vi pratade om dåtid nutid framtid. Snygga psykologer, gamla klasskompisar, vad alkohol gör med folk och drömjobb. Hon är så bra.

Sen hade jag sleepover med de här två. 
Idag ska jag ha en lektion, träna med Klara och sedan äta alla-hjärtans-dag-middag med Elias.
Deppa inte idag hörrni, var bara med folk ni tycker om!
Imorgon fyller jag 19. Älskar födelsedagar men seriöst, 19? Tänker säga att jag är 18 tills jag fyller 20.
Puss och ha en fin dag.

JUSTE:
Elias visade mig den här videon igår. Kolla så blir ni lite gladare. Åh det finns så FINA MÄNNISKOR på denna jord.
Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar